Цього тижня "Оперативна служба 1505", що п’ятий рік поспіль діє при Черкаській міській раді, оформила стотисячне звернення від черкасця, інформує міськвиконком.
– На початку діяльності "Оперативної служби" за добу приймалося не більше 30 звернень та вівся письмовий журнал обліку. Тоді як сьогодні ведеться електронний облік звернень. Крім цього, отримавши повідомлення про проблему, працівник нашої служби миттєво реагує на виклик, інформуючи відповідного виконавця, який вже безпосередньо виїжджає на місце. Але, аби проконтролювати рівень виконання, працівник згодом звертається до жителя, який повідомив про негаразди, аби переконатись, що його питання належним чином вирішене, – розповідає заступник начальника "Оперативної служби 1505" Сергій Маліщук.
Також Маліщук зазначив, що було об’єднано диспетчерські пункти Соснівської та Придніпровської Служб утримання будинків у Оперативну службу міськвиконкому, що працює цілодобово, без вихідних.
За його словами, найбільше телефонують, з комунальних питань. Разом з тим Сергій Маліщук каже, що подекуди у соціальних мережах, на форумах доводиться бачити повідомленням про якусь невирішену проблему.
– Більше того, дописувачі обурюються, мовляв, чому немає ніякої реакції з боку відповідних служб. Виникає запитання: чому в таких віртуальних скаржників знаходиться час, аби висловити своє незадоволення у всесвітній мережі, але не доходять руки особисто зателефонувати чи написати до "Оперативної служби 1505", інформуючи про проблему, – наголосив заступник начальника служби.