додому Новини У "Водоканалі" збільшили кількість телефонних ліній для прийому показників лічильників

У "Водоканалі" збільшили кількість телефонних ліній для прийому показників лічильників

0

Власники лічильників води щомісяця мають передавати показники до КП "Черкасиводоканал". Зробити це вони можуть як телефоном, так і через Інтернет. Для поліпшення якості обслуговування споживачів, зокрема для оперативного прийому показників приладів обліку, "Водоканал" збільшує кількість телефонних ліній, повідомляють у прес-службі установи.

Віднині зателефонувати на підприємство споживачі можуть за такими номерами телефонів:

– 38-46-38 (багатоканальний);

– 32-11-77(цілодобово);

– 63-38-35;

– 37-72-04;

– 32-04-99.

Кол-центр "Водоканалу" працює з 1 по 20 число місяця з понеділка по п’ятницю з 8-00 до 17-00. А з 20 до 31 числа місяця, коли слід надавати дані показників для своєчасного та достовірного нарахування, номери 38-46-38; 32-11-77; 63-38-35 працюють до 20-00 год.

Водночас додатково показники лічильників можна передати за телефоном диспетчерської служби"Черкасиводоканалу", яка працює цілодобово – 37-35-33.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version