Максимум сервісу, максимум послуг і максимум комфорту – такими мають бути головні принципи роботи центрів із надання адміністративних послуг. Про це на відкритті нового ЦНАПу у Смілі сказав очільник області Юрій Ткаченко.
Раніше адміністратори тіснилися у звичайних кабінетах. Тепер у ЦНАПі, що на першому поверсі Будинку рад, – відкритий простір із усіма зручностями для відвідувачів. Також тут розширили перелік адмінпослуг. Смілянський ЦНАП облаштували на умовах співфінансування з обласного та міського бюджетів.
– Якось будучи у Смілі, я без попередження заїхав до ЦНАПу, – розповідає голова Черкаської ОДА Юрій Ткаченко. – Враження було двояке: з одного боку, усе більш-менш працює, з іншого – умови далеко не найкращі, перелік послуг "шкутильгав". Але найголовніше – це не була повноцінна сервісна служба для громадян, якою має бути Центр із надання адмінпослуг. Тоді з місцевою владою ми вирішили зробити пілотний проект – ЦНАП, із якого решта будуть брати приклад. Чому повноцінна робота таких центрів важлива? Тому що це – ефективний механізм боротьби з корупцією. Ризики виникають там, де є прямий контакт чиновника та громадянина.
Обласний керманич назвав головні завдання для оновленого ЦНАПу. Це – максимально налагодити роботу, активно впроваджувати електронізацію послуг, а місцевій владі слід подбати про мотивацію для адміністраторів.
Як повідомляв сайт vikka.ua, на Черкащині невдовзі відкриють перший в області кабінет замісної підтримувальної терапії.