Черкаська ТЕЦ попереджає споживачів про можливі невідповідності даних у квитанціях за жовтень за послуги централізованого опалення та гарячого водопостачання. Про це повідомляє пресслужба Черкаської ТЕЦ.
Для покращення якості обслуговування споживачів підприємство переходить на нове програмне забезпечення. Програма працює в тестовому режимі, тому можуть бути неточності в платіжках.
У Черкаській ТЕЦ просять користувачів, які виявлять невідповідності, повідомити консультантам Центру обслуговування:
▪ на електронну пошту: poktec@ukr.net;
▪ на багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;
▪ на номера мобільних операторів:
Vodafonе: (050) 82-01-847, (050) 82-01-867;
Kyivstar: (067) 57-47-496, (067) 57-74-839;
Lifecell: (093) 17-03-473.
Читайте новини на сайті: https://www.vikka.ua
Підписуйтеся на Telegram: https://t.me/vikka_news
Коментуйте в Facebook: https://www.facebook.com/TelekanalVIKKA
Дивіться в Instagram: https://www.instagram.com/vikka_tv