Міська влада у Черкасах хоче зробити надання соціальних послуг більш прозорим і зручним. Для цього вивчається позитивний досвід інших міст. 25 липня програмне забезпечення "Автоматична система управління центру соціальних послуг "Прозорий офіс" у Черкаській міській раді презентували харків’яни. Представники ТОВ "ЕнТехЕко" розповіли про переваги цієї системи заступнику міського голови Геннадію Шевченку і працівникам департаменту соціальної політики. Про це повідомляє сайт Черкаської міськради.
За словами керівника проектів ТОВ "ЕнТехЕко" Василя Павленка, програма "Прозорий офіс" успішно працює у Харкові і добре себе зарекомендувала. Її мета – впровадження системи автоматизації для покращення надання соціальних послуг населенню. Програма передбачає роботу із усіма послугами, які надає управління праці та соціального захисту населення для розрахунку виплат і допомоги (оформлення субсидій, путівок, пільг тощо).
"Система "Прозорий офіс" дозволяє більш якісно надавати послуги громадянам. Завдяки їй людина витрачає мінімум часу для спілкування з органами місцевої та державної влади. Громадянин приходить в одне місце і отримує відповіді на усі запитання, які її цікавлять", – зазначила аналітик комп’ютерних систем ТОВ "ЕнТехЕко" Тетяна Якименко.
Заступник міського голови Геннадій Шевченко подякував харківським партнерам за детальну презентацію системи "Прозорий офіс" і пообіцяв детально вивчити їхню пропозицію.
"Чи скористаємося ми їхніми послугами, чи оберемо іншу подібну систему – покаже час. Однак однозначно можу сказати, що Черкаси будуть рухатися у напрямку осучаснення і вдосконалення надання соціальних послуг населенню", – зазначив заступник міського голови.
Як повідомляв сайт vikka.ua, черкащанам удосконалили "платівки" за електроенергію.