додому Новини У Черкасах обговорили подальшу долю Черкаського аеропорту

У Черкасах обговорили подальшу долю Черкаського аеропорту

0

Днями відбулася робоча зустріч представників ГС "Агенція підтримки підприємництва та інвестицій" з директором КП "Черкаський Аеропорт" Оленою Качуріною. На зустрічі обговорено перспективи розвитку комунального підприємства. Про це інформує "Економіка сьогодення".

Як повідомили в агенції, громадськість стурбована тим, що маючи у місті аеропорт міжнародної акредитації, який може обслуговувати міжнародні авіалінії, приймаючи Боїнги масою до 190 тонн, є збитковим та занепадає. Злітна смуга та приміщення аеропорту роками руйнується, туристичні маршрути не обслуговують та авіаперевезення не здійснюються і інфраструктура міста не розвивається.

В ході зустрічі Олена Качуріна повідомила, що на утримання та ремонт злітної смуги, навчання персоналу гроші з бюджету не виділяються, а самотужки підприємство на ці цілі у необхідних обсягах заробити не може.

Усі пропозицій від інвесторів, перевізників МАУ та туристичних операторів закінчуються лише розмовами. Негативно впливає на ситуацію певні непорозуміння з боку можновладців. Адже жоден інвестор не вкладатиме коштів у сумнівні проекти.

Представників Агенства вражає недалекоглядність місцевої влади, яка навіть не спромоглась розробити програму розвитку "Черкаського аеропорту".

"Лише один зліт та посадка літака може принести до міста 62 тис. грн. Маючи хоча б 10 прийнятих рейсів це вже було б 620 тис. грн. до місцевого бюджету щодня, – констатують в Агенції. – Якщо розглядати аеропорт, як логістично-митний центр та додатково ремонтну базу, то місто отримає багатомільйонні прибутки, яких вистачить на модернізацію самого аеропорту і на левову частку утримання соціальної інфраструктури всього міста та області".

Як приклад, місто Херсон за 2 останні роки довели до регулярного авіасполучення та обслуговування туристичних маршрутів високотонажними літаками. У прикладі аеропорту м.Одеса – держава співпрацює з приватним бізнесом, програма партнерства приватного бізнесу з державним.

 "Окрім додаткових робочих місць, як приклад, вартість фарбування літака для замовника вартує 1 млн. доларів США. Враховуючи, що у світі дуже мала кількість аеропортів де можна відремонтувати літак, то авіаперевізники з багатьох країн світу залюбки замість Турції вибрали б значно ближчу за відстанню базу в Черкасах. Ідеальне розташування, логістика та митниця забезпечили б розвиток міста в найкоротші кроки" – вважають представники Агенції.

В ході зустрічі представники Агенції також запропонували на розгляд конкретний план дій, аби аеропорт почав працювати, а у інвестора виникло бажання вкладати в нього кошти.

"Маємо надію, що спільними зусиллями громадських організацій Черкащини змусимо владу запрацювати на користь громади, щоб особисті амбіційні проекти чиновників не були на перешкоді розвитку нашого регіону, – зауважили в ГС "Агенція підтримки підприємництва та інвестицій"  – Враховуючи особливу важливість вказаного проекту Агенція готова прийняти активну та безпосередню участь в розробленні бізнес-проекту стратегії розвитку Черкаського аеропорту та активно співпрацювати щодо пошуку інвесторів".

Як повідомляв сайт vikka.ua, для повноцінного запуску Черкаського аеропорту потрібно понад 5 млн доларів.

 

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version