Під час виборчої кампанії Микола Томенко пропонує створити у медіа відповідні "інформаційні майданчики", де б обговорювались принципово важливі і актуальні на сьогодні теми. Повідомляють у прес-службі нардепа із Черкащини Миколи Томенка.
Нині ж, за словами радника президента, більшість публікацій і акцентів політиків, експертів та журналістів стосуються того, яка партія виторгує яку квоту у майбутньому списку, хто домовиться про посаду Прем’єр-міністра, Голови Верховної Ради чи інших високопосадовців.
Натомість не ведуть дискусії про те, хто сформує наступну парламентську коаліцію, якими будуть головні завдання її діяльності і, відповідно, – програма Уряду, який вона сформує.
За його словами, у ЗМІ важливіше було б обговорити те, якою буде державна програма відновлення Сходу, яка система організації місцевого самоврядування та місцевої влади чекає після конституційних змін, яка реальна програма та механізми боротьби з корупцією, як відновити економіку, забезпечити якість послуг в сфері освіти, культури, фізичної культури, спорту, охорони здоров’я, медицини тощо.
– Тому варто було б зупинити активну дискусію про партійні квоти та посади, за які треба боротися тим чи тим політикам, що нині заявляють про участь у виборчій кампанії, і зосередитись на головних засадах та завданнях діяльності майбутньої коаліції, – говорить народний обранець.