В межах роботи зі споживачами та розгляду звернень, заяв, скарг громадян за 2 місяці поточного року фахівці управління захисту споживачів в телефонному режимі та на особистому прийомі надали роз’яснення і консультації 197-ми споживачам.
Крім того, в управління від початку року надійшло письмово 26 заяв та скарг. Про це інформує пресслужба ГУ Держпродспоживслужби в Черкаській області.
За результатами роботи спеціалістів управління, суб’єктами підприємницької діяльності відшкодовано споживачам за неякісні товари 10 тис. грн.
Працівники управління захисту споживачів відповідно до повноважень здійснюють планові та позапланові заходи державного нагляду суб’єктів господарювання щодо дотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства про захист прав споживачів.
Як повідомляв сайт vikka.ua, на одній із черкаських вулиць замінили 60 метрів аварійного водопроводу.
У нашому Telegram каналі – тільки найважливіші та найактуальніші новини!