додому Новини Родина загиблого бійця півроку не може отримати компенсацію

Родина загиблого бійця півроку не може отримати компенсацію

0

Уже п’ятий місяць, як родина Калашників у Черкасах оббиває пороги місцевого відділення "Дельта Банку". Саме туди їм перерахували належні 600 тис. грн компенсації за загибель їхнього родича – військового АТО. Про це бабуся загиблого бійця розповіла голові Черкаської ОДА на особистому прийомі громадян, повідомляє прес-служба очільника області.

Віра Григорівна втратила онука торік у липні. 25-річний Микола Калашник загинув на Донеччині під час мінометного обстрілу. На службу його призвали за контрактом ще у 2011 році. Проходив її в 72-ій окремій механізованій бригаді на Київщині. Коли на Сході стало гаряче – його підрозділ відправили туди.

"Ми думали до Великодня встановити пам’ятник Колі, – розповідає Віра Григорівна. – Та не склалося. У банку нам нічого до пуття не говорять. Ще до Нового року дали кілька разів по 5 тис. грн, а потім сказали, що рахунки заморожені. Ми особливо не обирали банк, коли рахунок відкривали. Тоді було не до того… А тепер уже не знаємо, до кого звертатися".

Ще 2 березня Національний банк України визнав "Дельта Банк" неплатоспроможним. Там запроваджено тимчасову адміністрацію.

"Я звернувся до обласного управління Нацбанку, аби там не оминули увагою цю родину, – зауважує очільник області Юрій Ткаченко. – Також мав розмову із керівником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Там наразі мають компенсувати родині принаймні гарантовані 200 тис. грн".

Водночас обласний керманич закликав черкащан ретельніше зважати на репутацію банків, із якими вони мають справу.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version