Ремонт черкаської дамби і обмеження руху транспорту через міст на 4 місяці має дати поштовх до розвитку річкового пасажирського транспорту. Таку думку висловив голова фракції Партії вільних демократів Олександр Згіблов.
Добратися з Правого на Лівий берег можна набагато швидше, ніж, скажімо, проїхати через дамбу. Відстань між берегами 12–15 км, а в деяких місцях – всього 7. Але для цього потрібно відродити пристані для річкового транспорту при селах Лівобережжя.
– У радянські часи майже у кожного села, яке мало виходи до Дніпра, була своя пристань, фарватер. У деяких селах ця вся інфраструктура збереглася. Не вистачає двох речей: пасажирських суден і необхідності налагодити навігацію. Думаю, навігацію відродити не проблема, а кораблі можна орендувати в Херсоні чи Миколаєві на ці 4 місяці, – зазначив Олександр Згіблов.
На його переконання, найбільшим попитом річкового перевезення користуватимуться ті, хто проживає на Лівому березі і вимушений щодня їздити в Черкаси на роботу. Відновлення річкового перевезення дозволить реанімувати річковий порт, який останнім часом почав занепадати.
Окрім того, "Вільні демократи" ініціюватимуть перед "Укрзалізницею" збільшення кількості дизелів на час перекриття дамби.
Нагадаємо, на час ремонтних робіт з 15 червня буде перекрита дамба через Дніпро на 4 місяці. Транспорт пропускатиметься лише зранку і увечері.
Як повідомляв сайт vikka.ua, у Черкасах патрульні та перевізники радились, як покращити перевезення пасажирів.