Томенко просить політиків перестати піаритися на війні. Радник Президента закликає ЗМІ позначати таку інформацію як політичну рекламу, а не ховати під псевдоновинами. Про це нардеп із Черкащини повідомив на своєму офіційному сайті.
"Низка політиків чи партій намагаються максимально використати військові дії для власної партійної чи політичної реклами. Співвідношення між їхньою допомогою та сумою грошей, які вони використовують для розміщення матеріалів про свою "активну" і "миротворчу" участь, за оцінками експертів, складає 1:100", – зазначає нардеп.
На думку Томенка, найсумнішим в цій історії є те, що телебачення, радіо та газети здебільшого працюють в режимі так званої "джинсової" подачі інформації, адже такі матеріали зазвичай не позначаються як партійна чи політична реклама.
"Найбільш цинічно виглядає реклама депутатів Партії регіонів, очільники якої фактично спровокували розв’язання війни проти України, а тепер представники цієї політичної сили вирішили перед виборами ще й попіаритись на цій війні", – зауважує радник Президента.
За його словами, політики можуть підтримувати різноманітні соціальні проекти, українську армію та мешканців сходу і без шаленого фінансового супроводу заради піару своєї "активності".
Нардеп закликає власників медіа позначати таку інформацію як політичну рекламу, а не ховати під псевдоновинами.
Для прикладу Томенко опублікував на своєму персональному сайті матеріал із газети "Сегодня" (№ 193 від 03.09.2014), де на 5-й шпальті у рубриці "Актуально" розміщений проілюстрований матеріал "Робочий візит народного депутата Ганни Герман в Донецьку область 1 вересня".
Джерело: tomenko.ua