Вільний доступ дітей до садочків і шкіл, зокрема й дітей із особливими потребами, новації, підвищення кваліфікації вчителів і їхнє стимулювання, а також енергозбереження – усе це визначено серед першочергових завдань в освітній галузі Черкащини. За рейтинговими показниками Кабінету Міністрів України, вона посідає третє місце в Україні. Про це повідомляє прес-служба Черкаської ОДА.
"Президент України, Кабмін і профільне міністерство особливу увагу акцентують на освітній галузі, – зауважив очільник області Юрій Ткаченко. – Її реформа – одна із фундаментальних змін, що не може чекати і яку треба розпочинати вже сьогодні. Зважаючи на це, ми ухвалили обласну програму "Інноваційні школи Черкащини". Вона об’єднує всіх навколо ідеї упровадження концепції "Нової української школи", що забезпечить кожній дитині доступ до якісної освіти".
За словами очільника області, нині до реалізації цієї програми долучилися 29 шкіл. Вони пройшли конкурсний відбір. Інноваційні школи вже частково оснащені сучасними засобами навчання.
"Цю роботу ми розпочали ще торік. Із бюджетів різних рівнів уже спрямували понад 21 млн грн. Цьогоріч долучаємо і Фонд регіонального розвитку України. І на цьому зупинятися не збираємося".
Як наголосив голова Черкаської ОДА, неможливо впровадити сучасні технології в освітній процес, якщо ними сповна не володітимуть учителі й не будуть мотивованими.
"Першочергове завдання обласному інституту післядипломної освіти педагогічних працівників – постійно підвищувати компетентність освітян, – сказав Юрій Ткаченко. – Аби вони стали агентами змін. Саме з цією метою на базі обласного інституту післядипломної освіти ми плануємо відкрити лабораторію SТЕМ-освіти. Водночас мотивувати вчителів теж є можливості. Нині на місцях сконцентрований потрібний ресурс завдяки фінансовій децентралізації".
Як повідомляв сайт vikka.ua, у черкаській школі після оптимізації лишаться лише найменші учні.