Через відсутність пального на АЗС та не можливість заправити автобуси перевізники просять підвищити вартість проїзду, або ж просто сходять із маршрутів. У Черкасах уже планують підвищення проїзду в громадському транспорті. У Каневі очікують на розрахунки перевізників. А маршрутки на Київ підняли ціни на 50%.
Черкаси заявляють про підвищення
У Черкасах міська влада вже заявила, що ціна на проїзд в автобусах зросте. Яким буде проїзд, поки що невідомо.
Про зростання вартості проїзду заявив міський голова Черкас Анатолій Бондаренко у своєму відеозверненні.
Процедура розгляду нових тарифів на проїзд у часі розтягується на 1-2 місяці. Обговорення, регуляторна процедура, рішення виконкому. Проте міська влада звертатиметься до обласної військової адміністрації з проханням скоротити цей термін, оскільки перевізники можуть зійти з маршрутів.
Очікується, що вартість проїзду може зрости до 15 грн.
У Каневі чекають розрахунків
У Канівській громаді заявили, що так само планують підвищити проїзд у громадському транспорті. Правда ще очікують на розрахунки від перевізників.
Нині проїзд в маршрутках Канева – 7 грн. Востаннє піднімали у березні минулого року.
«Упродовж останнього місяця російські окупанти завдавали ракетних ударів по паливній інфраструктурі України. Знищили Кременчуцький нафтопереробний завод, а також нафтобази по Україні. До війни основна частина пального завозилася морем, зараз його везуть автотранспортом із ЄС. Тому швидко закрити цю паливну «дірку» неможливо», – йдеться на сайті Канос.
Проїзд до Києва зріс
Вартість проїзду в маршрутках на Київ зріс на 50%. Якщо раніше вартість була 200 грн, то нині всі 300. Про це розповів сайт «Про все».
На черкаських автостанціях говорять, що квитки дорожчатимуть і надалі, якщо не буде врегульоване питання із пальним.
– Раніше ми купували пальне по 18 грн за літр, зараз ціна – 62-65 грн. І ми ще вимушені із 5 години ранку їздити по всіх Черкасах, шукати де заправитися, – розповідає директорка автостанції по вулиці Митницькій Віра Іванівна. – Питання до міської влади: чому не можна виділити хоча б окрему заправку для громадського транспорту? Це ж критична інфраструктура.
Читайте також
«Черкаські аграрії міцно тримають свій фронт» – Ігор Табурець