Нині постійно зростає кількість споживачів, які перейшли на зручні сервіси ПАТ «Черкасиобленерго», що дозволяють якісно та оперативно передати показники електролічильника. Так, до public чату Viber та Telegram-bot вже приєдналось майже сто тисяч абонентів.
Про це повідомляє пресслужба ПАТ «Черкасиобленерго».
Вперше користуватись послугою передачі показників лічильника через безкоштовний месенджер Viber споживачі розпочали на початку 2018 року. З метою збільшення можливостей електронної передачі показів, додатково до існуючого корпоративного Viber-public чату, з 2021 року розроблено та впроваджено в експлуатацію Telegram-bot.
Public чат Viber та Telegram-bot дозволяють швидко передати покази однозонного, двозонного та тризонного лічильника. Також ви маєте можливість додати декілька особових рахунків та передавати покази за рідних та близьких.
Детальну інструкцію з використання паблік-акаунта Viber та чат-бота Telegram ви можете переглянути у розділі Показники на головній сторінці офіційного сайту ПАТ «Черкасиобленерго».
Крім того, на сайті Товариства функціонує Швидка форма та Особистий кабінет споживача за допомогою яких також можна передавати покази лічильника.
Директор з інформаційних технологій та зв’язку ПАТ «Черкасиобленерго» Олексій Шевченко зазначає, що за результатами впровадження сервісів електронного прийому показів приладів обліку продовжується поступовий відтік абонентів на електронні системи прийому: Viber та Telegram-public чат, а також форму прийому показів на сайті, електронну пошту та особистий кабінет споживача.
«З початку запровадження електронних сервісів прослідковується динаміка росту кількості абонентів, що передали інформацію електронними системами. Так у 2019 році за допомогою електронних систем прийнято 583760 покази, у 2020 році – 824093 покази, а у першому півріччі цього року – 494576 показів. Загалом вже користуються чат-ботом Telegram 1804 споживачі. Viber-public чатом – 85275 споживачів, кабінетом побутового споживача – 67715 абонентів, кабінетом не побутового споживача – 1528 абонентів», – розповів директор з інформаційних технологій та зв’язку ПАТ «Черкасиобленерго» Олексій Шевченко.
Також він додав, що задля зручності та комфорту споживачів Товариство продовжує осучаснення усіх сервісів та технологій, зокрема оновлено програмне забезпечення, яке дозволяє автоматично відкривати картки звернення абонента на основі його попередньої ідентифікації; покращена доповнена зручна форма обробки звернення абонента з доступом до Viber та Telegram-клієнта, електронної пошти, карточки історії звернень та інші оновлення.
Обирайте зручний для Вас електронний сервіс передачі показників електролічильників та скористайтесь можливістю передати покази приладів обліку швидко, зручно, у будь-який час доби, без телефонних дзвінків та черг. ПАТ «Черкасиобленерго» працює для Вашої зручності та комфорту.
Консультації та довідки Ви можете отримати у кол-центрі Товариства, який працює у цілодобовому режимі за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48.
Як повідомляв сайт vikka.ua, ПАТ «Черкасиобленерго» оновилося чотирма новими автогідропідіймачами.