У 2014 році на підприємстві працювало 1200 осіб, а нині – 800. Брак робітників, у свою чергу, призводить до затримки виконання робіт. 19 жовтня на засіданні тимчасової контрольної комісії з перевірки використання коштів, що залучаються із державного та місцевих бюджетів для виконання ремонтних робіт доріг державного значення, про стан справ на підприємстві доповідав директор Черкаського облавтодору Олександр Северин.
Олександр Северин констатує: люди шукають кращу роботу із більшою зарплатою, адже наразі працівники Облавтодору отримують близько трьох тисяч гривень.
"У 6-7 районах області один механізатор працює на два механізми. Це суттєвий брак кадрів. Зокрема у Золотоноші із потрібних 68 робітників працює тільки 38. У Городищі схожа ситуація. На 3 тисячі не всі хочуть іти працювати", – зазначає директор ДП "Черкаський облавтодор".
До проблеми з браком кваліфікованих кадрів додається ще й застаріла техніка.
"Востаннє з державного бюджету нам виділяли кошти на придбання техніки у 2010 році. До сьогодні ми більше не отримували фінансування, а за власні оборотні кошти ми не можемо оновлювати автопарк", – додає Олександр Северин.
За словами очільника Облавтодору, ситуація на підприємстві покращиться, якщо кошти на придбання техніки спрямовуватимуть ще й з обласного бюджету, як це практикують в інших регіонах. Для цього депутатський корпус має ухвалити відповідну програму.
Як повідомляв сайт vikka.ua, черкаських водіїв зобов’язують вмикати фари на заміських дорогах.