додому Новини Із Черкас до Києва курсуватимуть потяги з інтернетом і кондиціонерами

Із Черкас до Києва курсуватимуть потяги з інтернетом і кондиціонерами

0

Інвестор із Королівства Данія за кілька років планує поставити на колію сучасні комфортабельні потяги зі сполученням Черкаси–Київ. Час у дорозі від Черкас до головного вокзалу столиці становитиме 2 години 20 хвилин. Вранці та увечері, в години-пік, потяг відправлятиметься  щогодини, протягом дня – кожні дві-три години, пише vechirka.net.

"Це буде експрес європейського рівня. У вагонах бізнес- та VIP-класу будуть просторі салони, комфортні м?які сидіння, полиці для багажу. Потяг матиме кондиціонер, біотуалети та Інтернет, а також невеликий м?який дитячий куточок. Пасажирів обслуговуватиме доброзичливий персонал, який пропонуватиме закуски і напої", – розповів представник інвестора Йогеннес Андерсен.

Купівля та обслуговування потяга – дороге задоволення, а у планах іноземців передбачено закупити не один ешелон європейського виробництва. Розробляючи проект, вони врахували усі можливі ризики: технічні можливості, стан залізничних шляхів, вартість їх оновлення і ремонту.

"Я довго працював над ідеєю створити такі перевезення. Черкаси – одне із міст, яке потребує додаткового сполучення зі столицею України. До того ж, їздити швидким потягом набагато комфортніше і безпечніше, ніж автобусом, – каже пан Андерсен. – Зручно, що потяги можуть прибувати у саме місто, тоді як у багатьох інших містах вокзали розташовані на околицях".

За його словами, вартість проїзду у нових потягах буде доступною, але утримати її на рівні ціни на квиток у маршрутці не вдасться. За підрахунками, один квиток у комфортабельному потязі коштуватиме близько 85 гривень.

Поки представник інвестора веде перемовини із Укрзалізницею та представниками Мінтрансу.

"Це дуже складний і довготривалий процес. Зараз в Україні відбувається реформування залізничної галузі. Верховна Рада розглядає законопроект, який має посприяти введенню на ринок нових транспортних операторів. Але поки що ситуація є незрозумілою, адже Укрзалізниця не лише обслуговує залізничні мережі, а й залишається монополістом на ринку залізничних перевезень. До того ж, в Україні, де процвітає корупція і "совкове" мислення чиновників, дуже складно реалізувати сучасні проекти", – переконаний представник інвестора.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version