Про спонтанні візити до навчальних закладів директор департаменту освіти та гуманітарної політики Ігор Волошин розповів на своїй сторінці у соцмережі. 13 березня керівник відвідав дві школи та садок. Він переконаний, що така практика значно ефективніша для виявлення та вирішення проблем, ніж кабінетна робота.
– Як показує практика, незаплановані візити можуть виявити чимало проблем, – написав Ігор Володимирович. – Так, сьогодні зранку побував у двох школах – №2, №10 та садочку №61. Оглянув території, приміщення, цікавився передусім господарськими проблеми. У цілому залишився задоволeним візитами.
У ЗОШ №2 заступники директора Галина Григорівна та Валентина Олександрівна охоче провели екскурсію закладом. У коридорах і кабінетах затишно, в туалетах – чисто, а ось із утриманням території – складніше. Три гектари ділянки біля школи обслуговує 1 двірник. Забезпечити там порядок на всі сто відсотків, зрозуміло, непросто.
Він зауважив, що за штатним розписом навчальний заклад може мати лише одного двірника та лише при наявності півтора гектара дерев – ще й садівника. Саме тому очільник департаменту вважає доцільним більш активно залучати до облаштування територій школярів: створювати так звані дослідницькі дільниці, ландшафтні куточки.
– Адже це важливий елемент виховної роботи. Квітники та доглянуті газони радуватимуть око і вчителів, і дітей та батьків, – вважає Волошин. – Впевнений, що департаменту варто запропонувати заохочення до такої діяльності.
Крім того, серед проблем проінспектованої школи – "сміттєве питання". Сусідні багатоповерхівки систематично зносять непотріб під паркан школи, що обертається для неї штрафами. Цю проблему Ігор Волошин одразу порушив на нараді з керівниками відділів.
Як повідомляв сайт vikka.ua, черкаська школярка представить Черкаси на міжнародному конкурсі комп’ютерних проектів.