додому Новини Довгоногі "картини": у Черкасах дівчат-моделей перетворюють на витвори мистецтва

Довгоногі "картини": у Черкасах дівчат-моделей перетворюють на витвори мистецтва

0

Казкові, магічні та екстравагантні образи на тілі створює за допомогою фарби Анастасія Гур'янова. Аби писати такі "живі" картини, потрібні не тільки досвід та майстерність, а ще й неабияка витримка як художника, так і моделі. Про особливості боді-арту черкащанка розповіла сайту vikka.ua.

"Мої моделі, які раніше ніколи не пробували себе в боді-арті, часто питають: "Чи витримаємо так довго стояти?". А коли вже завершуємо створення образу, самі дивуються, що так швидко минув час – години перетворюються у хвилини. Ми настільки спрацьовуємося у процесі, що кожна моя модель просить знову, щоб її розписала. Звісно, це не може не надихати. Тому, власне, з усіх видів мистецтва боді-арт мені подобається найбільше", – розповідає художниця.

Почала малювати Анастасія ще з раннього дитинства. Вже у підлітковому віці дівчина написала олією свою першу картину. А от спробувала себе у боді-арті художниця два роки тому.

"Це був щорічний захід "Ніч у музеї". Я повністю розписала дівчину, то була моя подружка. Образ, який тоді створила, називався "Потік життя". Мене так затягнуло у процес, що з того часу я ще більше зацікавилася цим стилем та почала частіше брати участь у фестивалях і конкурсах, де потрібні були "живі" картини", – пригадує черкащанка.

Вже за місяць художницю знову запросили до музею. Цього разу на святкування Івана Купала.

"Дівчину-модель я не знала, тому це було для мене ще цікавіше та екстремальніше. Дуже швидко ми з нею знайшли спільну мову та творчу атмосферу. За три години я створила образ за мотивами твору Тараса Шевченка "Лілея". Дівчина постала в образі квітки, водяної лілії. Її перевтілення настільки прийшлося всім до смаку, що ми посіли перше місце у конкурсі. Я була в захваті, адже на той момент у мене практично не було досвіду у цьому стилі", – зазначає Анастасія.

Художниця зізнається: труднощів у такому мистецтві не виникає – дівчині комфортно писати на тілі людей так само, як і на полотні чи на стіні.

"Зазвичай я малюю не більше трьох годин. Цього достатньо, щоб розмалювати модель. При цьому процес не залишає байдужим жодного глядача. Часто люди спостерігають, підходять, просять сфотографуватися. Бували випадки, що й доторкнутися хотіли. Це, звичайно, я забороняю, тож без охорони краще не ходити", – жартома розповідає художниця.

Кожному розпису на тілі передує ретельна підготовка. Художниця продумує образ, а також майструє реквізит, що має його доповнити. Проте інколи доводиться й імпровізувати.

"Дивний випадок стався ось на днях. Я брала участь в показі боді-арту в художньому музеї та представила шість авторських картин з однієї серії "Рожеві дельфіни, фламінго та крило янгола". До образу я підготувала два рожеві дельфіни з пінопласту. По дорозі, коли йшла в музей, мене штовхнула незнайома людина, зачепила дельфіна і в нього відломився хвіст. Добре, що проходила повз ринок, де і придбала шпильки для волосся та нашвидкуруч ремонтувала реквізит. Звісно, було шкода, бо робила дельфіна два дні. Проте зрештою образ вийшов, як і задумувала, а то й краще", – пригадує Анастасія.

Найскладніший образ дівчина створювала до фестивалю "КіноШот", що комбінував у собі різні жанри кіномистецтва. Це була містика, фантастика, пригоди, мелодрама, фентезі, фільм жахів і художні фільми.

Також Анастасії запам’ятався образ "Аліси в країні чудес". Він поєднував у собі головну героїню Алісу, пташку фламінго і гральні карти. А в образі "Хранительниці сонця та місяця" сонце уособлювала ніжна косуля, а місяць – дика пантера.

"Хочу і в подальшому експериментувати у боді-арті. Планую запросити більше моделей та створити щось цікавіше та складніше. Такий стиль надихає створювати щось неймовірне, загадкове та дивуюче", – додає Анастасія Гур'янова.

Як повіломляв сайт vikka.ua, черкащанка на Балі розвиває власний бренд сумок зі шкіри рептилій.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version