Щонайменше 5 млн доларів необхідно, щоб Черкаський аеропорт запрацював на повну силу, інформує "УНН".
Уже п’ятий рік як Черкаський аеропорт перебуває в обласній комунальній власності. Здебільшого попитом користуються чартерні рейси по Україні — це і Львів, Одеса, Запоріжжя, Полтава, Київ.
"У серпні планували рейс у Болгарію, але все порахувавши, зрозуміли, що це економічно невигідно. Вартість квитка туди й назад маленьким літаком на 36 місць коштуватиме 250 євро. На такі напрямки повинні літати великі літаки і аеропорт має бути забезпечений гарними умовами, найперше — злітними смугами. Кошти на це, на жаль, нам не спрямовують", – зазначила в. о. директора КП "Черкаський аеропорт" Олена Качуріна.
За словами Олени Качуріної, гарним прикладом є Херсонський аеропорт, який силами об'єднання обласного і місцевого бюджетів довели до стандарта, і зараз до них уже зайшли дві туристичні авіакомпанії.
"Ми співпрацюємо зараз лише з одним туроператором. На період новорічних свят обговорюємо можливість запуску рейсу у напрямку Словенії", – сказала керівник аеропорту.
У майбутньому один із банків готовий інвестувати гроші в летовище, вже прораховується приблизна сума коштів. А на сьогодні Черкаський аеропорт має борги минулих років, які тягнуться ще з 2000 року. Мінімальна сума, яка допоможе аеропорту вийти на гідний рівень — щонаймешне 5 млн доларів.