Спеціалісти Держпродспоживслужби Черкащини за 9 місяців опрацювали понад 569 звернень про порушення прав споживачів. Про це повідомляє пресслужба Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області.
У письмовій формі надійшло 129 звернень, 440 – в усній. Споживачам повернули коштів на загальну суму 65,9 тис. грн.
“Переважна кількість скарг стосувалася порушення прав споживачів при придбанні складної побутової техніки, ПВХ конструкцій, інших груп товарів, нарахування за надані житлово-комунальні послуги, а також порушення Порядку провадження торговельної діяльності та правил обслуговування на ринку споживчих товарів”, – зазначається у повідомленні Держпродспоживслужби.
Нагадаємо, що на період воєнного стану в Україні припинене проведення планових та позапланових заходів державного нагляду і державного ринкового нагляду.