додому Новини Цифрова втома: чому реклама на білбордах стала сприйматися краще*

Цифрова втома: чому реклама на білбордах стала сприйматися краще*

0

Пандемія змусила більшість українців перейти з реального життя у віртуальне. У моніторі або дисплеї телефону тепер показується все: навчання, магазини, робота. Постійна взаємодія з екраном призвела до появи у людей «Цифрової втоми», що, в свою чергу, позитивно позначилося на сприйнятті білбордів, сітілайтів та інших форматів зовнішньої реклами. До таких висновків прийшли вчені в одному з досліджень. А це означає, що билборды в Черкассах набувають особливої актуальності, не властивої їм навіть до початку пандемії.

Особливості дослідження: відсотки, висновки, показники

В кінці 2020 року OAAA (американська асоціація зовнішньої реклами) провела опитування і виявила, що 14% споживачів стали частіше звертати увагу на зовнішню рекламу. Причому мова йде не стільки про автоматизовані щити (LED-панелі, світлодіодні екрани), скільки про стандартні сітілайти, білборди зі стійким зображенням.

На початку 2021 року показник перехожих, які з великим інтересом стали звертати увагу на зовнішню рекламу, виріс до 19%. При цьому понад 70% опитаних повідомили, що мінімізували перегляд онлайн реклами в соціальних мережах. Пояснення цьому: бажання проводити якомога більше часу не в інтернеті, а в реальному житті.

Отримані в ході дослідження показники є прямим підтвердженням того, що ООН реклама переживає новий пік популярності. Споживачі втомилися від віртуальних рекламних інтеграцій, постійної роботи за монітором. Це ми і називаємо «цифровою втомою», якою можна скористатися в своїх цілях.

Три причини замовити зовнішню рекламу в Черкасах зараз

«Цифрова втома» споживачів і зниження активності конкурентів – таке поєднання можна назвати кращім «грунтом» для початку зовнішнього просування. Розмістити рекламу зараз слід, тому що це реальна можливість:

  • Сформувати довірливе ставлення з боку споживачів;
  • Зайняти велику частку в рекламній кампанії міста і обійти конкурентів;
  • Заявити про себе як про надійний, стабільний бренд, який залишився «в строю», навіть не дивлячись на пандемію.

В умовах коронавірусної кризи витрати на зовнішнє просування можуть здатися високими. Але будь-яка криза має властивість закінчуватися. І після її завершення всі «вершки» знімають ті компанії, які не побоялися і продовжили розвиватися навіть у важких для себе умовах.

Доступна реклама від IDMedia

Якщо ви зацікавлені в тому, щоб підвищити лояльність споживачів, прибуток компанії і її статус на ринку – варто вже зараз орендувати білборди або сітілайти. Зробити це ви можете в IDMedia. Рекламне агентство надає повноцінну базу щитів під рекламу та забезпечує комплексну організацію зовнішнього просування. Від вас вимагається лише надання інформації про мету рекламної кампанії, терміни і бюджет. Все інше (відпідготовки постера до друку до його розміщення) співробітники АйДіМедіа беруть на себе.

*Розміщений на правах реклами

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version