Регіональні поїзди від Сміли до Черкас курсують практично порожніми, перевозячи близько 10 пасажирів за рейс. Причина в тому, що їдуть вони «в нікуди».
Детальніше цю проблему обговорили у спільноті «Громадський контроль Укрзалізниці».
Ще у вересні 2020 року «Укрзалізниця» запустила чотири пари регіональних поїздів за маршрутом ім.Т.Шевченка – Черкаси. Але і до цього часу вони ще «не накатали пасажиропотік». Вони возять по 10-15 пасажирів за рейс. Слід зауважити, що це найшвидший транспорт між Смілою й Черкасами.
Спочатку на цьому маршруті курсував новісінький дизель-потяг на 170 місць, який долав відстань за пів години. Починаючи з 11 травня, рейси виконуються рейковим автобусом на 95 місць, для якого з цієї ж дати розробили новий графік з додатковими зупинками по пл.Центральна, що знаходиться в центрі міста Сміла та по станції Білозір’я. Але це теж йому не допомогло.
Так в чому ж причина такої низької популярності?
Якщо подивитись на розклад руху поїздів по станції ім.Т.Шевченка, виявляється, що більшість регіональних поїздів цього напрямку – це поїзди «із нізвідки в нікуди».
Наприклад, жодним рейсом не можна під’їхати з Черкас до станції ім.Т.Шевченка на поїзд до Львова або інший поїзд західного напрямку.
Так, рейковий автобус 807 Черкаси – ім.Т.Шевченка прибуває о 20:05 – після того, як відправляються поїзди:
19:48 – 109 Херсон – Львів
20:01 – 41 Дніпро – Трускавець
У зворотньому напрямку теж зручні пересадки відсутні: перший рейс до Черкас відправляється о 7:31, тоді як поїзди зі Львова прибувають:
4:05 – 42 Трускавець – Дніпро
4:48 – 110 Львів – Херсон
«Узгодження цих рейсів було б дуже доречним, зважаючи на те, що поїзд 95/96 Черкаси – Львів не курсує вже більше року», – ідеться в повідомленні.
Як повідомляв сайт vikka.ua, на Черкащині троє чоловіків викрали з потяга понад тисячу літрів дизпалива.