На інтерактивний сервіс "Пульс" протягом 2014 року семеро черкасців – платників податків звернулися стосовно діяльності Державної фіскальної служби. Це на 17 звернень менше, ніж у 2013 році.
Про це vikka.ua повідомили у прес-службі Черкаської міської ради.
"У 2014 році на номер сервісу надійшло 7 звернень від жителів м. Черкаси, з яких 4 стосувались проблемних питань під час відправлення електронної звітності, 2 – роботи інспекції, 1 – роботи Центру обслуговування платників", – повідомив начальник Державної податкової інспекції у місті Черкаси Максим Криштопа.
За його словами, фактів порушення прав та законних інтересів громадян під час виконання працівниками інспекції службових обов’язків взагалі не встановлено.
"Всі звернення, надіслані черкасцями до сервісу "Пульс", були розглянуті своєчасно, а кожен із заявників отримав інформацію про результати опрацювання його звернення", – наголосив Максим Криштопа.