Немає інтернету вашого оператора – скористайтеся інтернетом від іншого. Така послуга відтепер доступна в Україні, повідомляє держслужба спецзв’язку та захисту інформації.
Йдеться про запуск національного роумінгу – це можливість бути на звʼязку, якщо мережі вашого оператора не працюють через бойові дії або пошкодження телеком-інфраструктури.
Таку послугу забезпечили мобільні оператори Vodafone Ukraine, Kyivstar та lifecell спільно з Держслужбою спецзв’язку, Мінцифри, Нацкомісією, що регулює електронні комунікації.
Тепер абоненти можуть користуватися не лише голосовими дзвінками й SMS, а і мобільним 2G/3G інтернетом на швидкості до 512 кбіт/с, щоб обмінюватися повідомленнями в месенджерах або шукати інформацію в інтернеті.
Національний роумінг дозволяє при зникненні зв’язку одного оператора підключатися до мережі іншого.
Тарифікація послуг у національному роумінгу зберігається відповідно до тарифного плану оператора, послугами якого користується абонент.
Для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично. Якщо підключення до мережі іншого оператора не відбувається – необхідно здійснити ручні налаштування.
Абоненти Київстар та Vodafone можуть скористатись цією опцією здійснивши ручні налаштування на смартфоні:
1) відключити автовибір мережі (на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор; на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі);
2) знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell;
3) якщо зареєструватися не вдалось, треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;
4) перевірити можливість використання мобільного інтернету – відправити повідомлення в месенджері.
У держслужбі спецзв’язку зазначають, що раз на день абонентам важливо спробувати повернутись до мережі свого оператора.