Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області оголосила два тендери на понад 28 млн грн, однак через “особливості” тендерної документації подати свої пропозиції можуть не всі охочі. Вимоги в тендерах нечитабельні, тому тим, хто хотів на 28 млн грн відремонтувати дороги, треба було встигнути за п’ять днів (два з яких – вихідні) отримати уточнення від чиновників, щоб правильно подати свою пропозицію. Або це нова схема, або чиновники регулярно помиляються, розміщуючи документи. Про це розповідає сайт «OBOZ.UA».
Таке відбувається вже не вперше. Ще у вересні ЗМІ повідомили про те, що Служба автомобільних доріг у Черкаській області розмістила тендер з характеристиками, які неможливо прочитати. Тоді в переліку основних матеріальних ресурсів було затерто розмір коефіцієнтів. У тендері на 28,2 млн грн взяла участь лише одна компанія – “Дорстрой”. Вона й отримала перемогу. Компанія належить черкаському підприємцю Роберту Григоряну. Цього року він виграв державні тендери вже на 618,8 млн грн. Це в рази більше, ніж минулого року (було всього 86,9 млн грн).
У листопаді Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області знову “помилилась” і опублікувала інформацію про два тендери, дані з яких неможливо прочитати. Перший – на 10,9 млн грн (капремонт ділянки дороги Холоднянське – Миколаївка). Другий – на 7,8 млн грн (капремонт ділянки Геронимівка – Руська Поляна – Дубіївка). В обох тендерах період прийняття заявок завершується 21 листопада.
Водночас на уточнення у компаній було 5 днів, два з яких – вихідні. Тобто фактично треба було встигнути за три робочі дні надіслати питання та отримати уточнення щодо вимог до тендеру. Або в Черкасах використовують подібні нечитабельні документи для того, щоб не допустити до конкурсу всіх учасників, або чиновники регулярно виготовляють неякісні документи, з якими неможливо працювати.
OBOZ.UA публічно звертається до Служби місцевих автомобільних доріг у Черкаській області, а також до правоохоронних органів та Антимонопольного комітету. Служба має пояснити, чому вона публікує зіпсовані документи. А правоохоронці та АМКУ розслідуватимуть, чи порушили такі дії Служби місцевих автошляхів конкуренцію під час проведення тендеру.
Ми також перевіримо умови проведення тендерів, перемогу в яких здобула компанія “Дорстрой”, а також пов’язані з її власником Робертом Григоряном фірми. За нашою інформацією, у тендерах перемагають ті самі компанії.
Читайте також
- Колишній дитячий садок був перетворений на сучасний житловий комплекс для переселенців.