У Черкаському національному університеті педагогів готують до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби. Фахівці стверджують: навчальну програму майбутніх освітян формують відповідно до викликів часу. Повідомляє власкор ВІККА.
Наталія — студентка, здобуває другу вищу освіту. З технолога громадського харчування перекваліфіковується у педагога.
НАТАЛІЯ ЛОМАКА, СТУДЕНТКА
Я сама мама і дуже люблю діток, тож вирішила змінити своє направлення. Мені подобається працювати з дітьми так як я мама, думаю, у мене все вийде.
В аудиторії – заочники 2 курсу. На онлайн-зв’язку доєднані й інші студенти. Працюють у командах, виконують як практичні, так і теоретичні завдання. Перше завдання було – створити різні осередки для перебування дітей різновікової групи.
АННА СИРОВАТКА, СТУДЕНТКА
Ми робимо куточок природи, робимо куточок український, ігровий куточок і можливо створимо куточок усамітнення. Тому що якщо в групі є інклюзивні дітки, їм необхідний такий куточок
Анна вже мала досвід роботи з інклюзивними дітками. Говорить: «головне – стресостійкість»
АННА СИРОВАТКА, СТУДЕНТКА
Загалом потрібно розуміти дитину, вміти співпрацювати з її батьками, щоб отримувати результат, якого хочуть батьки.
Дітей з особливими освітніми потребами нині стає все більше, розповідають педагоги. Тому зростає потреба в інклюзивній освіті. Відповідних спеціалістів наразі бракує. Тому в Черкаському національному університеті готують багатопрофільних спеціалістів з виховання.
ЮЛІЯ СОЛОВЕЙ, ВИКЛАДАЧКА
Звертаємо увагу саме на дисципліни, які направлені на підготовку студентів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Тому що нині дуже багато вихователів закладів дошкільної освіти потребують такої підтримки, в них може бути професійне вигорання. Тому намагаємося готувати здобувачів вищої освіти вже до нових реалій, в яких опинилася наша країна.