У Черкасах розпочали боротьбу про так званого «партизанського маркетингу». Таким чином просять встановити чесні і прозорі ціни на продукти харчування. Відповідну петицію зареєстрували на сайті Черкаської міської ради.
Автор петиції просить місцеву владу проконтролювати, щоб в усіх магазинах міста були встановлені ціни за 1 кг чи 1 літр. Це дозволить споживачам легше порівнювати ціни на різних товарах та в різних магазинах. Це сприятиме більшій прозорості в торгівлі та забезпечить споживачам можливість робити обдумані та інформовані вибори.
Щоб петицію розглянули на сесії Черкаської міської ради, вона має протягом місяця набрати 500 голосів.
Маркетинговий хід, при якому ціна на товар залишається та ж сама, а вага зменшується називається «партизанський маркетинг». Його почали активно запроваджувати ще у 2019 році. Найбільше «граються» з вагою з такими продуктами як, олія, молочна група, крупи.