Цей робот – майбутній учасник освітнього процесу. Поки студенти вчаться користуватися ним та інтегрувати у навчання. Повідомляє власкор ВІККА.
Майбутня педагогиня Крістіна дивується: раніше так не навчали.
КРІСТІНА, СТУДЕНТКА
Ну що у нас там? Книжки, розфарбовки. А тут у тебе планшет, якщо є дошка – взаглі круто. Можна дітям і казки і мультики показувати, гратися в різні ігри, інтерактивні, розвиваючі.
За іншим столиком вивчають тварин за допомогою інтерактивного глобуса.
ТІНА, СТУДЕНТКА
Я вважаю, що книжки, звісно, потрібні дітям, але саме в інтерактивній формі вони все запам’ятають більше шляхом гри. А для них це гра, інтерактив, все цікаво, все що пов’язано з телефонами, з цифровою реальністю, їм так краще засвоюється.
Фахівці кажуть: нинішні діти зацікавлені цифровою реальністю, тому це можна використати для утримання їхньої уваги. І використати сучасні гаджети у навчальних цілях.
АНАСТАСІЯ, СТУДЕНТКА
Ми кожного семестру йдемо на практику в садочок. Це дуже дієвий спосіб чогось навчитися, отримати досвід і попрактикуватися.
Використання сучасних технологій є вимогою часу. Система освіти невпинно розвивається, тож Черкаський національний університет йде в ногу з часом.
ОКСАНА ПАНЧЕНКО, ВИКЛАДАЧКА
Ми не можемо йти осторонь. Ми намагаємося бути сучасними і готувати сучасного фахівця, який буде конкурентноспроможним на ринку праці і якого буде потребувати сучасний роботодавець.