Ще донедавна в центрі Черкас порожнів нерентабельний промисловий об’єкт, що не лише не приносив прибутку, а й псував загальний вигляд центральної частини міста. Вдихнути нове життя в споруду та збудувати на місці старого об’єкта новий – загальноміського значення – взялися інвестори зі столиці. За два роки в головному торговому коридорі Черкас з’явився концептуально новий торгово-розважальний центр «Любава».
Максим Гаврюшин, комерційний директор «Bud House Group»: «Это – качественно новый, принципиально новый объект. Аналогов ему нет ни в Черкассах, ни в других городах такого типа. Мы его расцениваем не просто как ТРЦ, а как объект общественной жизни».
Чотириповерховий торгово-розважальний центр, площею у 28 тисяч квадратних метрів із паркінгом на двісті автомобілів, – такий результат роботи київських інвесторів. «Любава» – єдиний у Черкасах фешн-центр, де зосереджена неймовірно велика кількість ресторанів і кафе. Один із них – «Манхеттен» – клуб-ресторан, що додасть нових вражень у звичний нічний спосіб життя черкащан, обіцяють власники. Ще один топ-об’єкт – боулінг-клуб із унікальним закордонним обладнанням.
Максим Гаврюшин, комерційний директор «Bud House Group»: «На сегодняшний день только еще один клуб в Украине, тоже наш, обладает таким оборудованием, как будет в Черкассах. Такое оборудование – это самые последние технологии для игры в боулинг. И уже в апреле можно прийти и попробовать, как это работает в Черкассах».
Концепція торгово-розважального центру «Любава» передбачає поєднання галереї магазинів різноманітних товарів і розважальної платформи. Тут і єдиний у Черкасах чотиризальний кінотеатр, найбільший фуд-корт і дитячий розважальний центр. «Любава» стане першим у Черкасах торгово-розважальним комплексом із унікальним, небаченим досі набором орендаторів. Тут і лідери ринку, що вже знайомі черкасцям, як-то: «Сільпо», «Комфі», «Мегаспорт», «Сушия». А також нові орендарі, які донедавна розвивалися лише у великих містах України.
Максим Гаврюшин, комерційний директор «Bud House Group»: «Весь наш торговый центр не дорогой. Все бренды, операторы, развлечения – все подобрано с расчетом на среднего покупателя. Сделано все таким образом, чтобы людям с высоким уровнем достатка мы были интересны для посещения. Но в то же время были не слишком дорогими для людей с уровнем достатка «средний» и «средний-минус». Все демократично».
Новий центр – ідеальне місце для придбання продуктів харчування, модного одягу, взуття, аксесуарів, дитячих і спортивних товарів, косметики, і розваг.
Відкриття ТРЦ «Любава» в Черкасах фахівці називають відкриттям року. Торговий центр запрацює в п’ятницю, 5 квітня. Упродовж дня – розіграш цінних подарунків серед відвідувачів та грандіозний святковий концерт за участю зірок українського шоу-бізнесу – гуртів «Скрябін», «Друга ріка», братів Борисенків та черкаських колективів.