додому Новини на ВІККА Економічні новини «Регулярний платіж» від «ПриватБанку»

«Регулярний платіж» від «ПриватБанку»

0

Послуга «Регулярний платіж» від «ПриватБанку» дозволяє економити не тільки час, але й гроші, які черкасці витрачають на сплату комісій. У цьому переконався черкасець Ігор Павлов. Нещодавно його 76-річна мати підключила послугу «Регулярний платіж».

Ігор Павлов, житель м. Черкаси: «Мама міняла пенсійну картку, і їй запропонували цю послугу. Вона підключилася і дуже задоволена, дуже зручно. Жодних черг і нюансів із комп’ютерами. Підключилися, банк заплатив, жодних проблем».

Окрім комфорту, родина Павлових, а саме Павлова Світлана Григорівна, отримала ще й винагороду від «ПриватБанку». Вона виграла перший сертифікат від банку на оплату всіх комунальних послуг. Сертифікат отримав її син, оскільки Світлана Григорівна нині на лікарняному й не змогла прийти до банку. Ігор Павлов отримав сертифікат із рук представника банку Віктора Зінченка.

Віктор Зінченко, керівник масових платежів Черкаського ГРУ «ПриватБанку»: «Перша нагорода та перший переможець знайшов свій сертифікат. Ось Павлова Світлана Григорівна, здається 37-го року народження, підключила у минулому місяці два регулярні платежі та отримала сертифікат на сплату всіх комунальних послуг за цей місяць. Банк нагородив, вручив сертифікат, який допоможе зекономити якусь частину грошей пенсіонерці».

За словами представників «ПриватБанку» переможця визначили шляхом випадкового вибору серед тих черкасців, які підключили послугу «Регулярний платіж». Сертифікат на сплату всіх комунальних послуг став справжнім подарунком для родини Павлових.

Ігор Павлов, житель м. Черкаси: «Не мама, не я не чекали. Виграли, чудово! Мама підключила цю акцію, дуже задоволена, дуже зручно. Я теж незабаром планую підключити цю акцію та користуватися цими послугами».

За допомогою послуги «Регулярні платежі» черкасці мають змогу зекономити на комісії, завжди своєчасно сплачувати рахунки, отримувати сповіщення про проведення платежу та можливість отримати квитанцію. До того ж, послуга «Регулярний платіж» дозволяє сплатити не тільки обов’язкові комунальні послуги, а й орендну плату, поповнити мобільний чи інтернет, погасити кредити та поповнити депозитний вклад.

Віктор Зінченко, керівник масових платежів Черкаського ГРУ «ПриватБанку»: «Перший місяць акції, попереду ще два. Всі люди, які підключають хоч одну послугу, беруть участь в акції. Розіграш у нас відбувається щомісяця. Останній розіграш у нас буде приблизно 15 травня. Бажаю успіху та випробувати долю і зрозуміти, що послуга «Регулярний платіж» – це дуже зручно та вигідно для людей».

«Регулярні платежі» – послуга автоматичної cплати рахунків. За її умовами, клієнт дає розпорядження банку щомісяця у визначений ним термін проводити оплату комунальних послуг з його рахунку. Ця послуга зручна як для молоді, так і для пенсіонерів. У цьому переконався Ігор Павлов. Чоловік планує найближчим часом підключити «Регулярний платіж» і собі.

Ігор Павлов, житель м. Черкаси: «Звичайно, підключатися і навіть не думати. Зручно, без комісії, не треба стояти в чергах. Тобто сидиш вдома, гроші прийшли, банк поплатив, та займаєшся своїми справами, не відволікаєшся від роботи. Тому треба підключатися і не сумніватися навіть».

Запрошуємо і вас узяти участь у акції від «ПриватБанку» та стати черговим переможцем. До послуги легко підключитися – досить звернутися до будь-якого працівника відділення «ПриватБанку», чи особисто підключити послугу в банкоматі або у «Приват24», або зателефонувати на безкоштовну лінію банку 0 800 500003.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version