Зекономити час і гроші відтепер можна разом із послугою «Регулярний платіж» від «ПриватБанку». У цьому вже давно переконалися жителі нашого міста. Один із перших – черкасець Ігор Павлов. Окрім комфорту, його родина отримала ще й винагороду від «ПриватБанку» – перший сертифікат на оплату всіх комунальних послуг від банку за один місяць.
Ігор Павлов, житель м. Черкаси: «Звичайно, підключатися і навіть не думати. Зручно, без комісії, не треба стояти в чергах. Тобто сидиш вдома, гроші надійшли – банк проплатив. Займаєшся своїми справами, не відволікаєшся від роботи. Тому треба підключатися і не сумніватися навіть».
Другою у зручності та практичності послуги «Регулярний платіж» переконалася черкащанка Людмила Канарська. Жінка працює вчителем і має дуже щільний графік. Аби зекономити час і кошти, вона підключила послугу «Регулярний платіж».
Людмила Канарська, жителька м. Черкаси: «Не завжди вистачає часу сходити до банку та заплатити за комунальні послуги, а тут автоматично в потрібний час перераховується, ніяких боргів немає. У кінці місяця, коли є вільний час, підеш і забереш квитанцію про сплату, дуже зручно».
Окрім комфорту, жінка виграла другий сертифікат на місячну оплату всіх комунальних послуг від банку. Почесний приз Людмила Канарська отримала із рук представника банку Віктора Зінченка.
Віктор Зінченко, керівник масових платежів Черкаського ГРУ «ПриватБанку»: «Сертифікат отримує Канарська Людмила Василівна, вона стала переможцем у цьому розіграші. Ми оплачуємо їй всі комунальні послуги за цей місяць. Це – другий розіграш, а буде ще третій».
«Регулярні платежі» – послуга автоматичної оплати рахунків. За її умовами, клієнт дає розпорядження банку щомісяця у визначений ним термін проводити оплату комунальних послуг із його рахунку. Ця послуга зручна як для молоді, так і для пенсіонерів. У цьому переконалася квітнева переможниця Людмила Канарська. Жінка запевняє: сертифікат на оплату всіх комунальних послуг від «ПриватБанку» став для неї справжньою несподіванкою.
Людмила Канарська, жителька м. Черкаси: «Я вперше почула про це минулого місяця, але не думала, що це мене стосуватиметься, дуже приємно було».
За допомогою послуги «Регулярні платежі» черкасці мають змогу зекономити на комісії, завжди своєчасно сплачувати рахунки, отримувати сповіщення про проведення платежу та можливість отримати квитанцію. До того ж послуга «Регулярний платіж» дозволяє сплатити не тільки обов’язкові комунальні послуги, а й орендну плату, поповнити мобільний чи інтернет, погасити кредити та поповнити депозитний вклад.
Віктор Зінченко, керівник масових платежів Черкаського ГРУ «ПриватБанку»: «Той, хто ще немає картки «ПриватБанку» або не має цієї послуги, може підійти в будь-яке відділення, до будь-якого працівника звертатися та вимагали, щоб їм підключили цю послугу. Це зручно, економить час. Йде літо, зараз треба думати про відпочинок, нехай банк думає, як оплатити комунальні послуги».
Також цієї весни один із клієнтів, який підключив послугу «Регулярний платіж», щомісяця отримує сертифікат про сплату банком усіх комунальних послуг. У планах очільників «ПриватБанку» зробити цю акцію постійною.
Віктор Зінченко, керівник масових платежів Черкаського ГРУ «ПриватБанку»: «Акція має бути постійною, а переможці мають бути щомісяця. Я буду порушувати питання, щоби це були дві чи три людини. Потік клієнтів збільшився, люди почали звертатися самі».
«ПриватБанк» запрошує всіх бажаючих підключити послугу «Регулярний платіж» і виграти сертифікат на сплату банком усіх комунальних послуг. До послуги легко підключитися – досить звернутися до будь-якого працівника відділення «ПриватБанку» чи особисто підключити послугу або через банкомат, або у «Приват24». Ще – можна зателефонувати на безкоштовну лінію банку: 0 800 500003.