Черги – в минулому. Відтепер сплачувати комунальні платежі можна без них. Простою цю процедуру зробив «ПриватБанк». Він запровадив послугу «Регулярні платежі» для оплати комунальних послуг.
Віктор Зінченко, керівник бізнесу платежів Черкаського ГРУ «ПриватБанку»: «Це – не нова послуга, вона існує більше шести років. Люди користуються і знають, що це таке. На сьогодні ми вирішили популяризувати цю послугу та пояснити людям, що це зручно та вигідно для них».
«Регулярні платежі» – послуга автоматичної cплати рахунків. За її умовами, клієнт дає розпорядження банку щомісяця у визначений ним термін проводити оплату комунальних послуг з його рахунку.
Віктор Зінченко, керівник масових платежів Черкаського ГРУ «ПриватБанку»: «Це – безкоштовна послуга, клієнт не платить не за підключення, не за оплату. Він не приходить у банк, вказує дату оплати комунальних послуг, яка його влаштовує. І з будь-якої картки «ПриватБанку» може здійснити оплату. Жителі м. Черкаси можуть перевести оплату всіх комунальних платежів на регулярну основу».
За допомогою послуги «Регулярні платежі» черкасці мають змогу сплатити не тільки обов’язкові комунальні послуги, а й орендну плату, поповнити мобільний чи інтернет, погасити кредити та поповнити депозитний вклад. У зручності послуги переконалася черкащанка Людмила Міхута.
Людмила Міхута, викладач ЧДТУ: «Я користуюся більше року, дізналася від своєї подруги, яка теж давно користується цими послугами та задоволена. Я обідню перерву можу проводити, сидячи на роботі, гуляючи магазинами. Тобто не витрачати свій час на черги в банках. А влітку, коли їду на дачу, то можу спокійно консервувати огірки, знаючи, що за мене «ПриватБанк» уже перерахував гроші».
За словами працівників банку, ця послуга зручна як для молоді, так і для пенсіонерів. Адже користувачі «Регулярного платежу» економлять на комісії, не стоять у чергах, завжди своєчасно сплачують рахунки та мають змогу отримати квитанцію про сплату.
Олена Суденко, директор відділення «Придніпровське»: «Та сума, яка вказана у вашій квитанції, буде списана копієчка до копієчки. Вам безкоштовно приходить на мобільний повідомлення із сумою сплати. Ви звіряєте її зі своєю квитанцією, таким чином ваша сплата здійснена. Якщо вам потрібне підтвердження, наприклад, на відділ субсидій, ви приходите зі своїми квитанціями й будь-який працівник завірить їх, звіривши, чи справді здійснені ці платежі з вашої картки».
За словами працівників «ПриватБанку», послуга «Регулярний платіж» користується популярністю як серед комунальних підприємств, так і серед звичайних черкасців. Особливо зручна ця послуга для пенсіонерів.
Віра Сергєєва, пенсіонерка: «Комунальні послуги я оплачую через «ПриватБанк» пенсійною карткою. Уже два роки знімають із картки, я задоволена. Тому що, коли я їду, а мене не буває по два-три місяці в місті, то не переймаюся квартплатою. Раджу всім пенсіонерам».
До послуги легко підключитися – досить звернутися до будь-якого працівника відділення «ПриватБанку», чи особисто підключити послугу в банкоматі ,або у «Приват24», або зателефонувати на безкоштовну лінію банку 0 800 500 003.