ПриватБанк запропонував українським розробникам, веб-дизайнерам, ІТ-фахівцям і всім своїм клієнтам узяти активну участь у тестуванні нового веб-сайту банку, який з 20 жовтня доступний користувачам за адресою privatbank.ua. Про це повідомив маркетинг-директор ПриватБанку Микола Щербина.
"ПриватБанк не оновлював свій сайт майже 5 років, за цей час банк і його клієнти стали технологічнішими та водночас вимогливішими, – зазначив Микола Щербина. – Ми хочемо, щоб новий дизайн нашого офіційного сайту став більш легким, сучасним, але лишився так само зручним. Головні цілі, які ми ставили перед собою, – це оптимізація сайту для мобільних пристроїв, значне прискорення завантаження сторінок і створення платформи для кастомізації користувацького контенту (тобто ми зможемо показувати кожному користувачеві ту інформацію, яка для нього найбільш корисна та цікава). Наскільки нам це вдалося, можуть сказати тільки самі користувачі".
Протягом місяця ПриватБанк буде приймати всі відгуки, побажання та критику нового дизайну для його подальшого вдосконалення на електронну пошту privatbanktesting@gmail.com.
Окрім кардинальної зміни фронтенду та бекенду, новий сайт ПриватБанку відповідає й усім сучасним вимогам інформаційної відкритості – на ньому доступна вичерпна інформація про фінансові показники банку, організаційну структуру та умови користування продуктами та послугами.
Веб-сайт ПриватБанку входить до десятки найбільш відвідуваних українських інтернет-ресурсів. За даними дослідження Kantar TNS CMeter за вересень, у рейтингу найбільш популярних веб-ресурсів сайт ПриватБанку посідає шосте місце, слідом за світовими гігантами google, youtube, facebook, wikipedia та порталом olx.