додому Новини на ВІККА Економічні новини «ПриватБанк» піклується про комфорт не лише своїх клієнтів

«ПриватБанк» піклується про комфорт не лише своїх клієнтів

0

«ПриватБанк» піклується про комфорт не лише своїх клієнтів, але користувачів інших банків. Для цього впровадив проведення операцій через мережу своїх терміналів самообслуговування для власників пластикових карток «MasterCard», «Visa» будь-яких українських та іноземних банків.

Роман Тихонов, керівник напряму розвитку контролю термінальної мережі: «На сьогодні будь-який клієнт «ПриватБанку» чи іншого банку може підійти до терміналу самообслуговування і здійснити велику кількість трансакцій, їх більше сотні. Починаючи від поповнення рахунку, закінчуючи основними банківськими послугами, які клієнт здійснює в банківському віконці».

Відтепер клієнти інших банків можуть сплачувати рахунки через термінали «ПриватБанку» не лише готівкою, але й за допомогою пластикової картки іншого банку.

Роман Тихонов, керівник напряму розвитку контролю термінальної мережі: «Для того, щоби клієнт іншого банку міг скористатися терміналом самообслуговування, йому необхідно підтвердити вхід за допомогою смс, яке прийде йому на мобільний. Він його вводить у терміналі та входить в головне меню».

На сьогодні в Україні працює більше 9300 терміналів самообслуговування «ПриватБанку». Із них 255 встановлено на Черкащині. Вони розміщені як у банківських відділеннях, так і в популярних торговельно-розважальних центрах.

Роман Тихонов, керівник напряму розвитку контролю термінальної мережі: «Вектор «ПриватБанку» направлений на те, щоби розвантажити каси банку та направити наших клієнтів і потенційних клієнтів до терміналів самообслуговування. Ці термінали самообслуговування ми розвиваємо не тільки у «ПриватБанку», але й у зовнішній мережі: на підприємствах, в магазинах та інші зручні місця для наших клієнтів».

Через термінали самообслуговування «ПриватБанку» можна отримати найпопулярніші банківські послуги: поповнення мобільного телефону, оплата комунальних та інших рахунків, грошові перекази, купівля квитків та інше. Одна з нових революційних послуг банку – обмін валют.

Роман Тихонов, керівник напряму розвитку контролю термінальної мережі: «У наших терміналах можна обміняти будь-які купюру, будь-якого номіналу доларів і євро. Обмін здійснюється в терміналах самообслуговування завдяки конвертації засобів і зарахуванням на банківську картку або рахунок. Обмін валют у терміналі триває не більше однієї хвилини. Головне, що клієнту не потрібно мати при собі паспорт. Для здійснення цієї операції в терміналі, йому потрібно здійснити вхід за допомогою смс-паролю або карти».

Обмін валют у терміналах здійснюється без додаткових комісій по курсу, що діє у відділенні «ПриватБанку». Скористатися сервісом у будь-якому відділенні вам допоможуть завжди привітні клієнт-менеджери.

Оксана Кашникова, клієнт-менеджер «ПриватБанку»: «Щоденно я допомагаю більше сотні клієнтам здійснювати будь-яку операцію в терміналі. Клієнтами нашого банку є як пенсіонери, так і студенти. Частіше клієнти звертаються по допомогу із здійсненням комунальних послуг, обмін валют, поповнення карток, мобільних телефонів. Тобто всі операції, які можна здійснити в касі, так само реалізують у терміналі».

Відтепер «ПриватБанк» чекає не лише на своїх, але і клієнтів інших банків. Адже піклується про комфорт усіх українців.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version