додому Новини на ВІККА Економічні новини «Київстар» і «Beeline-Україна» розпочинають процес інтеграції

«Київстар» і «Beeline-Україна» розпочинають процес інтеграції

0

Оператори мобільного зв’язку «Київстар» і «Beeline-Україна» розпочинають процес інтеграції. Завдяки такому об’Єднанню можливостей та досвіду, в Україні з’явиться мультисервісний оператор. Об’єднана компанія буде надавати телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», «Djuice» та «Київстар-Бізнес». У керівництві об’єднаної бізнес-одиниці більшу частину місць займе топ-менеджмент «Київстару». Ця команда обіцяє вивести вітчизняний стільниковий зв’язок на якісно новий рівень.

Нині в Україні налічується понад 2 мільйони абонентів «Beeline» і 22 мільйони – «Київстару» та Djuice. Усі абоненти «Beeline» збережуть діючі тарифи. А вже до кінця цього року їм запропонують послугу національного роумінгу у мережі «Київстар» – кращої якості та покриття. Абонентська база об’єднаної компанії остаточно зіллється 2011-го і складе 24 з половиною мільйони осіб.
Ігор Литовченко, голова української бізнес-одиниці «Україна»: «Абонентов ждет огромное количество сюрпризов… они получат набор совершенно нових дополнительных услуг, таких как интернет домой, как ipTV, они почувствуют совершенно другую заботу о себе, чем они чувствуют на сегодняшний день».
Бренд Beeline з українського ринку повністю не зникне.
Тарас Пархоменко, директор з маркетингу, член правління: «Мы оставляем Beeline на полках как нишевое предложение, например, для российских туристов или туристов из стран СНГ, которые приезжают в Украину и хотят видеть Beeline и делать с него звонки в Росию и СНГ».

Частину ретрансляторів у місцях, де вони перекривають одне одного, компанія демонтує. Кількість call-центрів, натомість, на разі залишиться сталою.
Віталій Ворожбит, директор з управління та розвитку продуктів: «Черкасский call-центр будет не просто работать в штатном режиме, он буде развиваться, для того, что бы поддерживать абонентов объединенной компании в Украине».
Пріоритетним напрямом у роботі об’єднаної компанії вже сьогодні є активний розвиток мережі фіксованого інтернету. Послуга «Домашній Інтернет» від «Київстар» буде посилена досвідом «Білайну» у розвитку широкосмугового доступу до інтернету на базі технології FTTB. Протягом трьох років оновлена компанія планує стати лідером серед інтернет – провайдерів.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version