додому Новини на ВІККА Економічні новини Банк «Русский Стандарт» відкрив у Черкасах контакт-центр

Банк «Русский Стандарт» відкрив у Черкасах контакт-центр

0

Банк «Русский Стандарт» відкрив у Черкасах контакт-центр. Відтепер клієнтів з усієї України обслуговують більше 100 черкаських операторів.

У перспективі в колл-центрі «Русского Стандарта» працюватиме до півтисячі робітників, обіцяє керівництво банку. Все для того, аби кожен клієнт відчув турботу про себе.

Сергій Забудський, начальник черкаського обласного управління НБУ: «Створення контакт-центру дає можливість людині перед тим, як здійснити ту чи іншу банківську операцію, всю повноту щодо того, які ризики вона буде мати і які наслідки буде мати в результаті здійснення тієї чи іншої банківської операції».

Розмістили контакт-центр у Черкасах невипадково. Адже це місто в самому серці України. Тут достатньо і економічних вишів, і людей, що бажають працювати.

Сергій закінчив банківський інститут. За день приймає до 100 дзвінків. Хлопець говорить, найбільше йому подобаються дружній колектив і можливість кар’єрного росту.

Сергій Курбатов, молодший спеціаліст відділу дистанційного обслуговування: «Для мене це робота за спеціальністю й чудовий старт моєї кар’єри. Банк може перевести на іншу посаду або в межах цього колл-центру або перевести на інше відділення працівником».

Влаштуватись до контакт-центру можуть не лише випускники й студенти, а люди різного віку. Головне, кажуть у банку, не вік, а бажання працювати з людьми.

Марина Супрун, начальник управління з роботи з персоналом банку «Русский Стандарт»: «Должна быть экономическое образование, люди с высшим образованием. Это могут быть студенты последних курсов экономических вузов. Это люди гибкие, быстро обучаемые, которые хотят работать и которые имеют активную жизненную позицию».

За словами керівника «Русского Стандарта», мета відкриття контакт-центру – покращити обслуговування клієнтів. Андрій Кисельов переконаний: тільки так можна виправдати довіру людей і перемогти конкурентів.

Андрій Кисельов, голова правління банку «Русский Стандарт»: «Мы хотим за счет этого колл-центра улучшить качество обслуживания клиентов, а следовательно – увеличить лояльность к себе как к финансовому учреждению».

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version