Авторинок: криза позаду?!

0

5 тисяч автівок – такою є різниця у показниках роздрібного продажу за 2007 та 2009 роки. Черкаські автомобілісти почали економити не тільки на комплектації авто, а й на його купівлі. Так на їхні приорітети вплинула світова економічна криза. Наслідком якої стало падіння автомобільного ринку. Нині на Черкащині у цьому сегменті ринку спостерігається пожвавлення: дилери готують для клієнтів спеціальні пропозиції, банки – вигідні програмами автокредитування. Більше про цьогорічну ситуацію на автомобільному ринку області розповість кореспондентка ВІККА-НОВИН Марина Лук’яненко.

Минулоріч на Черкащині в роздріб продали 2 тисячі автівок, тоді як 2007 року – у докризовий період – понад 7 тисяч. Коефіцієнт продажу легкових авто з того часу зменшився майже у 4 рази, натомість ціни зросли на 26%.
Людмила Януш, заступник начальника головного управління статистики в Черкаській області: «За 2009 рік підприємствами та юридичними особами реалізовано автомобілів на 182,4 млн. грн., що складає 4% роздрібного товарообігу області проти 14% у 2008 році».
Щодо оптової торгівлі, то 2009 в регіоні реалізували лише 174 автомобілі. Таким чином, показники імпорту легкових автівок минулоріч опустилися до критично низьких позначок, констатує фахівець із продажу авто Павло Острицький. Цього року ситуація змінилася на краще.
Павло Острицький, фахівець із продажу авто: «За 5 місяців 2010 року в цілому по Україні ми спостерігаємо деяке збільшення продажу авто. Окрім того, ми відзначаємо ріст продажів на 8 % на фоні загального падіння продажів на 25 %. З огляду на такі цифри, ми з оптимізмом дивимося в майбутнє та на розвиток авторинку в цілому».

Криза вплинула на приорітети покупців, додає пан Острицький. Черкащани почали економити, і на сьогодні найбільш запитаними є автівки з мінімальною комплектацією, механічною коробкою передач і меншим об’ємом двигуна.
Розвиток регіонального авторинку могли б стимулювати кредитні програми, переконана фахівець із продажу авто преміум-класу Наталя Проценко.
Наталя Проценко, фахівець із продажу авто преміям-класу: «Мы привязаны к евро, а сейчас оно сделало приличный скачок вниз. Соответственно, при этом дорогостоящие автомобили от 40 до 100 тысяч евро становятся доступней, это серьезный разрыв».
За словами пані Наталі, вже найближчим часом автомобільні дилери, представлені в регіоні, чекають на пожвавлення авторинку. Оскільки автомобільні оператори розпродали свої склади ще на початку року, у другому півріччі 2010 імпортери працюватимуть на замовлення клієнта.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version