додому Новини на ВІККА ВіККА-новини Зростає кількість невдоволених роботою кабельної компанії «Воля»

Зростає кількість невдоволених роботою кабельної компанії «Воля»

0

У Черкасах зростає кількість невдоволених роботою кабельної компанії «Воля». Деякі містяни навіть відмовляються від кабельного телебачення через завищену абонентську плату. Компанія-монополіст «Воля» не виконала перед ними свої зобов’язання, переконують вони. З платіжками в руках невдоволені люди вишикувалися біля контакт-центру. Споживачі вимагають повернути кошти. Наталя Кириленко більше про конфлікт.

Біля контакт-центру велика черга. Сюди людей привели нові платіжки за кабельне телебачення.
Галина Смірнова, жителька м. Черкаси: «У нас полный беспредел. Во-первых, очень высокие тарифы стали, у нас получается в месяц порядка 100 гривен мы должны платить, обязательно требуют платить предоплату за полтора месяца. Посмотрите – пришли счета. Я должна заплатить абонентскую плату уже за апрель».
Валерій Надточій, житель м. Черкаси: «Когда мы пользуемся водой, газом, мы услуги получили, мы рассчитались. А «цифра» – это вообще по 120 гривен в месяц платим, так мы за горячую воду меньше платим».
Новий клопіт отримали й ті містяни, які встигли перейти на цифровий формат. Нові технології мали б поліпшити якість зображення та дати змогу дивитися більше каналів. Натомість споживачі з тюнерами в руках стоять біля контакт-центру.
Галина Смірнова, жителька м. Черкаси: «После включения цифрового ТВ нам обещали, что каждый следующий тюнер будет дешевле. В Киеве так есть, у нас же требуют полную плату за каждый тюнер по 12,90».

Ганна, жителька м. Черкаси: «Обманули, сказали, що 3 місяці безкоштовно. А вже нарахували за тюнер, я його зняла та дивилася по кабельному».
Ось цей чоловік узагалі думав, що відмовився від послуг кабельного телебачення ще минулоріч. Тепер виявився ще й боржником.
Василь Тарасенко, житель м. Черкаси: «Я говорю, вы снимите меня с учета кабельного телевидения. Мне ничего не надо платить? Сказали, ничего. Январь нормально, никто меня не тревожит, февраль тоже нормально – ничего не присылают. А 6 марта открываю газетчицу – посмотрите, что они наклепали за январь и февраль, 123 гривны. Где такое было, я всегда платил по 39».
Нині незадоволені містяни відмовляються від кабельного телебачення. Вони вимагають повернути кошти. У «Волі» кажуть: бунтувати немає чого.
Андрій Казначеєв, директор компанії ТОВ ЧТС: «На самом деле у нас абонентская плата достаточно низкая по сравнению с другими городами. Если вы говорите о Киеве, то там абонентская плата выше, чем у нас. Я думаю, что количество каналов за то качество, за тот контент, который существует в данных пакетах, абонентская плата не настолько высока».
Вимоги ж платити наперед за послуги кабельного телебачення директор компанії Андрій Казначеєв пояснює збоями в роботі банків.
Андрій Казначеєв, директор компанії ТОВ ЧТС: «Это для удобства абонента, чтобы не возникало таких ситуаций, когда приходит большой счет, абонент просто заплатит один раз за текущий месяц наперед и потом ему ежемесячно выставляется счет за один месяц».
Незадоволені споживачі можуть захистити свої права. Консультації з цього приводу надають в обласному управлінні в справах захисту прав споживачів. Сюди з початку року надійшло 7 скарг на компанію «Воля».
Віталій Бойко, заступник начальника управління у справах захисту прав споживачів: «Найбільше з цих скарг на те, що компанія «Воля» самостійно зменшила кількість каналів, хоча це не суперечить правилам надання та отримання послуг. Насамперед, споживачам необхідно звернутися в письмовій формі до компанії «Волі», якщо відповідь не задовольнить споживача, вони можуть звернутися до управління захисту прав споживачів. Ми безпосередньо можемо провести позапланову перевірку».

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version