додому Новини на ВІККА ВіККА-новини Змінилися правила реєстрації нерухомості

Змінилися правила реєстрації нерухомості

0

Кабмін змінив порядок реєстрації речових прав на нерухоме майно. Відповідна постанова набула чинності 1 січня. Відтепер БТІ й управління Держкомзему більше не перейматимуться нерухомістю. За це візьмуться нотаріуси та реєстратори Центру надання адміністративних послуг.

Микола Кудрявцев, керуючий справами МВК: «Реєстрація всієї нерухомості (будинків, споруд, квартир), яка оформлена відповідно до чинного в минулому році порядку через БТІ, залишається чинною. А документи, які підтверджують ваше право на нерухомість, дійсні».

У мерії переконують: нічого перереєстровувати не потрібно. До нотаріусів чи ЦНАПу треба звертатися у випадку дарування чи купівлі-продажу майна.

Детально про новий порядок реєстрації речових прав на нерухомість розповідає керуючий справами виконкому Микола Кудрявцев.

1. Із чергами та скандалами розпочали по-новому реєструвати права на нерухоме майно в Центрі надання адміністративних послуг. Із чим пов’язний такий ажіотаж? Із низькою пропускною здатністю ЦНАПу?

2. Якою на сьогодні є процедура реєстрації речових прав на нерухоме майно? Скільки коштує така послуга? В який термін заявники отримають необхідні документи?

3. За новою постановою, всі нотаріуси наділені повноваженнями державного реєстратора. Тож звертатися можна і до них?

4. Як Ви на сьогодні вирішили проблему щодо строковості витягів і виписок? Правила про «свіжий витяг» і «не пізніше ніж за три дні» діють і досі?

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version