Немає дороги – немає маршрутки. Міський автобусний маршрут під номером вісім відкоригувало бездоріжжя. Три кілометри суцільних ям та вибоїн водії долали на під’їзді до своєї кінцевої зупинки, що на Сурікова. Тому від неї вирішили відмовитися.
Катерина Ковбій, кореспондент: "Ні пройти, ні проїхати. Вулиця Сурікова для водіїв перетворилась на справжню трасу для виживання".
Серед жертв жахливої дороги і випадкові подорожні, й ті, хто цією вулицею їздить щодня. Пан Олександр – водій маршрутки під номером вісім. Вулицю Сурікова він проїздить більше двадцяти разів на день.
Олександр Новохатько, водій: "Це не дорога! Це полігон! Тому що по такій дорозі їздити неможливо. Розбивається ходова, часто з’їжджаємо на ремонт, лопаються ресори – вони коштують теж дуже дорого. Ну і все йде на запчастини. І в нас же ще й графік є, за яким ми їздимо і треба встигати і на графік, а по такій дорозі їздити неможливо!"
Аби вберегти свої автобуси перевізник вирішив кінцеву зупинку цього маршруту відмінити взагалі. Бо, говорять на підприємстві, дістатись до неї просто неможливо.
Володимир Бадєєв, начальник служби перевезень ПАТ "Черкасиавтотранс": "Когда мы ездили туда по этим ямам, то каждый автобус за день по графику эти ямы проезжал 26-28 раз. Это все накапливается, это все влияет на безопасность перевозки пасажиров. Поэтому мы вынуждены были автобусы закоротить до Евробуда".
Скільки триватиме така дорожня мука сьогодні точно сказати не може ніхто.
Сергій Одарич, міський голова м. Черкаси: "Дуже б хотілось зробити Сурікова в цьому році. Є відповідні проекти. Зрозуміло, що їх треба підкоригувати, тому що змінились ціни, кошторис і таке інше. Але хотілось би в цьому році Сурікова таки зробити для того, щоб і працівники підприємств, які розміщені і громадяни міста, які їдуть на цвинтар, могли без перешкод потрапляти в місця призначення".
Поки ж владці не знайдуть кошти на ремонт горе-вулиці, перевізники відновлювати маршрут не збираються. Їхні пасажири долатимуть бездоріжжя на своїх двох.