Нові призначення. Керівником комунального підприємства «Черкасиелектротранс» днями затвердили депутата міськради Віталія Дядченка. Нині він є виконувачем обов’язків директора. У цьому статусі перебуватиме, поки його кандидатуру не погодить Міністерство транспорту України. Нагадаю, тролейбусний парк, після звільнення попереднього керівника, більш ніж пів року був без офіційного директора. На цю посаду Віталій Дядченко прийшов із наполеонівськими планами. Дізнавалася про них кореспондентка ВІККА-НОВИН Марія Гаврилян.
Через більш, ніж півроку у комунального підприємства «Черкасиелектротранс» з’явився офіційний керівник.
Сергій Одарич, міський голова м. Черкаси: «Я призначив в.о. директора КП «Черкасиелектротранс» депутата міської ради Віталія Дядченка».
Придане Віталію Дядченку дісталося не з найкращих. Автопарк підприємства вкрай зношений, пільгові перевезення держава не відшкодовує, звідси і борги із зарплати та до Пенсійного фонду. Попри це новий керівник, за підтримки міської влади, планує відродити підприємство.
Сергій Одарич, міський голова м. Черкаси: «Наше бачення, що тролейбусний парк виступить основою для забезпечення перевезень на всіх без винятку маршрутах у місті Черкаси».
У перспективі в місті створять єдине транспортне підприємство, яке займатиметься обслуговуванням всіх без винятку міських маршрутів. Воно буде реалізовувати квитки, розробляти маршрути, перевірятиме якість послуг приватних перевізників.
Віталій Дядченко, в.о. директора КП «Черкасиелектротранс»: «Приоритетность будет в городе отдана электротранспорту. Нынешнего хаоса с маршрутками не будет».
Концепцію єдиної системи суспільного транспорту Черкаси хочуть перейняти із європейського досвіду. Для цього запросили спеціалістів із німецької компанії ТОВ «Дреберіс». Іноземна компанія вже реорганізовує систему громадського транспорту Львова до Євро-2012. Концепція для Черкас тільки в проекті, а її реалізація залежить від багатьох чинників.
Володимир Мотиль, генеральний директор ТОВ «Дреберіс»: «Це передусім буде залежати від політичної волі керівництва міста та від фінансових ресурсів в першу чергу».
А серед найближчих глобальних змін – перехід на електронні проїзні квитки. Міністерство транспорту пропонує ввести їх в дію вже із наступного року.
Віталій Дядченко, в.о. директора КП «Черкасиелектротранс»: «Это соответственно упорядочит финансовые потоки, даст возможность для обновления транспортного состава, прежде всего «Электротранса».
Сьогодні ж новий керівник «Електротрансу» пріоритетом у своїй роботі називає виведення підприємства із кризового стану.