додому Новини на ВІККА ВіККА-новини У Черкасах влада взялася реформувати транспортну інфраструктуру

У Черкасах влада взялася реформувати транспортну інфраструктуру

0

Найшла коса на камінь. У Черкасах влада та перевізники ділять маршрути. Керманичі запевняють: готують реформу, аби звільнити центр міста від маршруток. Натомість транспортники вбачають у діях владців звичайний перерозподіл бізнесу. Мовляв, для цього групою депутатів міськради та близьких до них людей вже створено спеціальну фірму «Черкаситранс». Більше про конфлікт інтересів – у сюжеті Ольги Скорик.

Центральна вулиця Черкас повинна бути звільнена від маршруток. А відтак – від загазованості та заторів. Натомість бульваром Шевченка мають курсувати лише тролейбуси та екологічно чисті автобуси великої місткості. Така позиція мерії викладена в новій транспортній концепції. Перевізники шоковані. Вони вбачають у діях влади перерозподіл бізнесу. Близько двох сотень невдоволених – це представники трудових колективів черкаських маршрутників – вимагали від ініціаторів реформ пояснень.
Борис Радіоненко, голова Черкаської обласної організації «Всеукраїнської асоціації перевізників»: «Складається враження, що в місті почали методично знищувати приватних перевізників та надавати право на виконання монопольних перевезень одному із нещодавно створених ПП «Черкаситранс». Такі дії Черкаської міськради перевізники міста розглядають як рейдерську атаку групи місцевих депутатів на традиційну маршрутну сітку Черкас. Іншими словами – «дерибан» приватного бізнесу на ринку автомобільних перевезень».

Олексій Требенко, начальник відділу експлуатації «Еліт-Транс»: «Нам розказували, що готується концепція, будуть викликані інститути, дослідження пасажиропотоку. Ми ознайомилися з проектом МВК, жодні дослідження пасажиропотоку не проводили. Ці маршрути розроблені безглуздо, ніхто ні з ким не радився. Таке враження, що хтось дістав карту Черкас і намалював маршрути».

Нинішні – складали десятиліттями, і вони є найбільш вдалими, запевняють перевізники. А зміни маршрутної сітки, переконані транспортники, призведуть до колапсу та вкрадуть у пасажирів не лише час, а й додаткові гроші.
Зоя Клименко, начальник відділу експлуатації «Чарз-Авто»: «Наприклад, Південно-Західний район: як студент може дістатися до ЧДТУ? Це виходить боротьба з гіподинамією. Він повинен 3 квартали пройти пішки по Ільїна, бо маршруту № 22 – немає, №м 25 – немає. Отримуємо здорожчання проїзду, бо пересадки потрібні будуть. Як на тролейбусі він поїде, втратить багато часу».
На переконання радника міського голови з транспортних питань Петра Кучера, наявна мережа невдала. Адже нині Черкасами курсують 373 маршрутки, з них 325 – бульваром Шевченка.
Перевізник: «Ви є засновником нової фірми та лобіюєте свої інтереси? Ви хочете викинути всіх перевізників із міста та поставити свої автобуси?».
Петро Кучер, засновник ТОВ «Черкаситранс», депутат Черкаської міської ради: «Я є засновником цієї фірми. Згідно з новою концепцією, передбачена оптимізація маршрутної мережі. Сьогодні не стоїть питання єдиного перевізника, а стоїть питання замінити рухомий склад із малої місткості на велику».
Водій: «Якщо малий автобус проїжджає ледь-ледь, а великий не стане».
Валерій Шахпазов, водій: «Великими автобусами ви не заїдете на Луначарського, на Аврору, до силікатного. Ви не доїдете. А пустите нас туди по Благовісній і по Ільїна. Вибачте, то їдьте ви самі там. Беріть свої «Євро-3» та «Євро-5» і їдьте самі. Ви хочете нас прибрати, а самі їздіть, як царі. Не буде так».
Розставити всі крапки над «і» взявся заступник міського голови Олексій Леонов. Посадовець запевнив: про закриття якихось маршрутів мова не йде. Просто в більшості перевізників термін договорів давно скінчився, і ці маршрути влада має або скасувати, або виставити на конкурс.
Олексій Леонов, заступник міського голови м. Черкаси: «Розробляємо концепцію, згідно з якою будуть оптимізовані всі маршрути. Після цього винесені на конкурс, в якому всі ви зможете взяти участь».
Та перевізники таким обіцянкам віри не ймуть, збираються й надалі відстоювати свої інтереси.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version