Акцент на розвиток електротранспорту, запровадження єдиного квитка та зміна маршрутів. Такими є основні пункти концепції реформування галузі громадського транспорту. Її на минулій сесії ухвалили депутати міськради. Особливу увагу приділили електротранспорту. Нині комунальне підприємство «Черкасиелектротранс» змушене скорочувати кількість тролейбусів, які щодня виходять на лінії в Черкасах. Причина – недостатнє державне фінансування. Витрати на перевезення пільгових категорій населення в Черкасах сягають 39 мільйонів гривень, а держава відшкодовує близько 9 мільйонів. Тобто тролейбусники працюють собі у збиток. А борги із зарплати на підприємстві невпинно ростуть. Зважаючи на це, мерія вирішила скоротити кількість збиткових перевезень. Невдовзі, обіцяє Сергій Одарич, буде сформований та оприлюднений чіткий графік руху пільгових тролейбусних маршрутів.
Сергій Одарич, міський голова м. Черкаси: «На кожній зупинці буде чітко вказаний час, коли ходитиме пільговий тролейбус. На ненавантажених маршрутах буде інтервал у півтори години, на навантажених – близько години. Інші транспортні одиниці будуть працювати тільки за оплату».