У Черкасах відкрили річковий вокзал. Він збудований ще півстоліття тому. Колись теплоходи та ракети були звичним транспортним засобом. Та останні 15 років річковий вокзал не функціонував. Будівля перетворилася на руїну. Повернути річковий вокзал до життя навесні загадав губернатор Сергій Тулуб. Із приватних рук порт потрапив у власність області. Чи дали йому раду та як відкривали річковий вокзал – з усіма подробицями Ольга Скорик.
Його чекали з неба. І особливо ретельно готувалися. Познімали ліхтарі-чайки, пофарбували бордюри, полатали довколишні дороги та навіть обладнали вертолітний майданчик. Однак Президент до Черкас так і не прилетів. Замість нього, і то на авто, прибув віце-прем’єр-міністр України – Борис Колесніков.
Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «Щиро вітаю Вас із цим величним святом! Майже 15 років тут не билося серце жодного пароплава. Майже 15 років тут ми бачили розвалини кожного дня. Майже 15 років тут не ловилася навіть жодна рибинка».
Проте в рибака Андрія та його друзів клювало й до цього.
Андрій, рибалка: «Так клювало, що навіть не побачили. Але цікаво-цікаво. Бачу купу людей. Але ж де Президент?!».
Після урочистого відкриття делегація вирушила оглядати річковий вокзал. Губернатор хотів втрапити до тутешнього бару, утім не судилося.
Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «Закрито, да?! Ну, пішли. Бар потом».
Пресу слідом не пустили. Після оглядин міністр інфраструктури України Борис Колесніков дає свою оцінку черкаському річвокзалу.
Борис Колесніков, віце-прем’єр-міністр України, міністр інфраструктури: «С точки зрения пассажиров, а мы должны смотреть глазами пассажиров, здесь нам придется вместе с областными властями кое-что доработать. Это должен быть речной вокзал – лучший в области. Потому что на сегодняшний день, по моему мнению, зал ожидания, кассы – есть над чем работать. Но до весны, до Евро, есть достаточно времени».
Допомогти Борис Колесніков пообіцяв не тільки словом. У понеділок пришле до Черкас фахівців із пасажирського річкового транспорту. Загалом ремонт вокзалу потягнув на три з половиною мільйони гривень.
Тамара Циганюк, пенсіонерка: «В советское время катались и получали удовольствие. Всегда из Киева возвращалась в Черкассы. 5-6 рублей стоил билет».
Любов Новікова, пенсіонерка: «Щоб це не була показуха. Тому що сьогодні це вже, здається, втретє відкриття. Щоб не було просто відкриття, а потім – закриття».
Утім поки що з черкаського річкового вокзалу відправлятимуться лише окремі екскурсійні теплоходи, і то до Канева. Скільки коштуватиме проїзд по Дніпру та коли річковий вокзал запрацює на повну, залишається загадкою. Адже на балансі комунального підприємства й досі немає жодного плавзасобу.