додому Новини на ВІККА ВіККА-новини Рекламоносіям – порядок!

Рекламоносіям – порядок!

0

У Черкасах може з’явитися реклама на урнах, пляжних кабінках, будівельних сітках і навіть громадських туалетах. Такий креатив йде від мерії міста. Всі пропозиції щодо розміщення зовнішньої реклами чиновники виклали на сорока чотирьох сторінках спеціального збірника. Працювали над ним із рік. Посібник вже затвердив виконком. Окрім всього, в ньому автори прописали чіткі вимоги до зовнішнього вигляду вже звичних біг-бордів, сіті-лайтів тощо. Із подробицями Марія Гаврилян.

Мерія і далі наводить лад у зовнішній рекламі. Після демонтажу, взялася за її дизайн. Увесь прийнятний для Черкас перелік рекламних конструкцій із описом їх технічних характеристик чиновники вмістили у збірнику. Міський відділ дизайну навколишнього середовища працював над ним упродовж року.
Марина Волошенко, депутат Черкаської міської ради: «Черкаси є піонером у цій справі. В Україні подібний збірник є у Харкові, але не такий місткий».
Окрім переліку та чіткого опису звичних рекламних конструкцій, у збірнику його автори пропонують і зовсім нові. Серед них – реклама на будівельних сітках, урнах, пляжних кабінках і навіть проекційна установка.
Оксана Поліщук, начальник відділу дизайну міського середовища МВК: «У місті скоро почнуть використовувати таку рекламу, бо це не потребує додаткових затрат. А проекція може бути виведена і на стіну, і на асфальт».
Для щедрих рекламодавців у збірнику є більш вартісні пропозиції.

Оксана Поліщук, начальник відділу дизайну міського середовища МВК: «Також можна запропонувати ще й тумби, які мають вмонтовані банкомати, таксофони, інтернет-термінали. Або така – доволі дорога конструкція, яка містить вмонтований громадський туалет».
До всього, у мерії не проти бачити в Черкасах і так звані «вуличні меблі». Наприклад, урни для сміття. Це хоч дорогий варіант, але і прибутковий, кажуть чиновники. Підприємство, яке встановить урну, може здавати в оренду рекламну площу. Черкаські рекламісти не проти таких ідей. Кажуть, цей посібник їм знадобиться в роботі з рекламодавцями.
Едуард Іонан, директор рекламної компанії: «Цей посібник дуже допоможе рекламним агенціям. Це його основне завдання».
Із виданням збірника всі носії зовнішньої реклами в місті не зміняться. Бо це, кажуть розробники, процес тривалий. Тим паче, створення нових рекламних конструкцій лягатиме на плечі здебільшого рекламодавців.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version