додому Новини на ВІККА ВіККА-новини Обмежений доступ: виборцям – до депутатів, пільговикам – у тролейбуси

Обмежений доступ: виборцям – до депутатів, пільговикам – у тролейбуси

0

Черкаським пільговикам таки доведеться призвичаюватися їздити у тролейбусах за графіком. Це, як хочуть не платити. Депутати міськради відмовилися повертати «Черкасиелектротрансу» звичний режим роботи. Зробити це вчора на сесії пропонувала фракція «Батьківщина». Аргументи від більшості незмінні. Якщо скасувати поділ тролейбусів на пільгові та спеціальні, то підприємство остаточно погрузне в боргах. Сесійні подробиці від Вікторії Курченко.

Міські обранці взяли приклад із народних. Ті обгородилися залізним парканом. Ці – живим. Біля Будинку рад – «фейс-контроль».
Микола Булатецький, депутат міської ради (штовхається на вході): «Я йду зі своїми виборцями. Відійди! Проходьте! Не пускають! Та кажу: дайте можливість працювати».
Галасує на всю площу депутат від «Батьківщини» Булатецький. Він на сесію взяв помічників і своїх, каже, виборців. Бо засідання – відкрите. Що за молодики на вході – ніхто не знає. Ні сном, ні духом навіть секретар міськради.
Віктор Горкун, секретар Черкаської міської ради: «Я не знаю, хто ця людина».
Чоловіки в чорному – всі, як один, понабирали в рота води. Міліціонери від них відхрещуються.
Вадим Білик, заступник начальника відділу охорони громадського порядку УМВС у Черкаській області: «Зі мною 3 особи, які в слідчо-оперативній групі».

Марія, жителька м. Черкаси: «Чому вони не пускають нас? Бояться народу! Треба, як Шевченко казав: добре вигостри сокиру… та заходиться вже будить».
На сесію пенсіонерів так і не пустили. Робочу ідилію порушує все той же Булатецький.
Микола Булатецький, депутат Черкаської міської ради (фракція «Батьківщина»): «Я вважаю так: якщо в нас є питання в суспільстві, ми маємо сесію винести на сходи та провести на майдані».
Сказав – і пішов геть. Услід прокричав, що не ходитиме на сесії, доки в місті не буде порядку. Депутати ж спершу взагалі відмовляються говорити про тролейбуси. Мер наполіг.
Любов Майборода, депутат Черкаської обласної ради: «Те, що ми так слабо підтримуємо свій електротранспорт, безпрецедентний випадок. У цьому році м. Суми зі свого бюджету у статутний фонд свого електротранспорту внесло 6 млн. 100 тис. гривень. У той же час наша міська рада внесла 2 млн. 430 тисяч гривень».
Сергій Одарич, міський голова м. Черкаси: «Справді, Суми спрямували 6 млн. на дотацію за рахунок капітального ремонту ліфтів. Сьогодні 36% ліфтів у Сумах стоять. У нас – 1-2 на день, тому що на капремонті».
Черкаські тролейбуси, каже головний транспортник міста, за цей рік навозили пільговиків на 39 мільйонів гривень. Держава ж дала лише 9. Звідси й зарплатні борги у тролейбусників. Підприємство, говорить Віталій Дядченко, нарешті почало працювати не собі у збиток, як тролейбуси стали пільгові та спеціальні.
Віталій Дядченко, начальник управління вуличної інфраструктури, транспорту та зв’язку МВК: «КП «Черкасиелектротранс» щороку звертається до Верховної Ради України, Кабміну, Президента, Пенсійного фонду, ОДА з проханням збільшити суму субвенції на перевезення пільговиків. На це отримуємо відповідь, що підприємство має організувати свою роботу в межах наданих коштів».
Усе ж депутати вирішують вкотре просити грошей для тролейбусників в офіційного Києва. Цього разу 6 мільйонів. А ще – хочуть роздати пільговикам, яким найбільш потрібно, проїзні. Як таких визначатимуть – поки невідомо.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version