Найближчим часом містом курсуватимуть тролейбуси, обладнані спеціальними пандусами. Тому інваліди, а також жінки з візочками зможуть спокійно заходити у транспорт.
Черкаси стануть одним із перших міст України, де транспортна реформа враховуватиме інтереси людей із вадами опорно-рухового апарату. Вже найближчим часом містом курсуватимуть тролейбуси, обладнані спеціальними пандусами. У цьому запевняють чиновники. Тому інваліди, а також жінки з візочками зможуть спокійно заходити у транспорт. Подробиці – далі в сюжеті.
У бюджеті Анни є один незмінний пункт – проїзд на таксі. Щодня дівчина змушена замовляти автівку. Адже в маршрутки та тролейбуси, що нині курсують містом, заїхати візком майже нереально. Та й водії, каже дівчина, не завжди адекватні.
Анна Харченко, президент БФ «Наддніпрянський»: «У мене були випадки, коли підходила на зупинку, а водій швидко від’їжджав, побачивши візочника. Ну, різні були ситуації».
Послуги інва-таксі для Ані теж не панацея. Адже людей із обмеженими можливостями в Черкасах майже шість сотень. А тому на послуги спеціального таксі – черга.
Анна Харченко, президент БФ «Наддніпрянський»: «Замовляти можна лише певну кількість разів. Якщо людей на візках у нас шістсот осіб і кожен буде виходити та десь їхати щодня, станеться колапс».
Проблема зникне, якщо повністю переобладнати транспорт, упевнена дівчина. До такого висновку дійшли й чиновники. Вже проведено тендер на закупівлю нових «рогатих». Тролейбусний парк оновлять, придбавши 45 нових машин.
Андрій Наумчук, в.о. начальника управління вуличної інфраструктури та транспорту МВК: «Вони обладнані засобами для перевезення інвалідів. Там більш зручні сидіння, кількість пасажирів – близько ста».
За обіцяний комфорт не доведеться платити більше, обіцяють у міськвиконкомі. А якщо й доведеться, то не більше, аніж на чверть гривні.
Андрій Наумчук, в.о. начальника управління вуличної інфраструктури та транспорту МВК: «Вартість квитка у тролейбусі буде залежати від кількості маршрутів. Якщо вона підвищаться, то незначно Може, 1 грн. 50 коп. буде коштувати або й залишиться нинішня».
Навіть водії, що працюють на новеньких ЛАЗах, хочуть, аби рухомий склад оновили. А точніше – удосконалили.
Іван Ярошук, водій: «Повинен бути, як-то кажуть, новий транспорт. Натиснув кнопочку – виїхав пандус. Натиснув – заїхав».
Про вартість придбаних «рогатих» і фірму-виробника стане відомо вже найближчим часом. Частину тролейбусів місто закупить за власний кошт. Решту придбають за спонсорські гроші.