додому Новини на ВІККА ВіККА-новини Міська влада спростила процедуру надання адміністративних послуг

Міська влада спростила процедуру надання адміністративних послуг

0

Мерія підвищеного комфорту. Міська влада спростила процедуру надання адміністративних послуг. Відтепер для того, аби оформити документи, отримати довідку, запит чи консультацію, черкасцям не доведеться блукати коридорами установи. Спеціалісти департаментів та управлінь прийматимуть громадян за чітким графіком у кабінетах на першому поверсі. Про новації сьогодні розповів міський голова на першій після відпустки зустрічі з журналістами. Подробиці – в наступному сюжеті.

Спілкування Сергій Одарич почав з приємної новини. Прийом громадян фахівцями управлінь – оптимізували. Міськвиконком визначив та затвердив 56 адміністративних послуг. Відтепер отримати їх можна на першому поверсі установи. Всього в чотирьох кабінетах черкасці зможуть отримати відповіді на всі питання та оформити необхідні документи.
Сергій Одарич, мер Черкас: «Всі наші підрозділи, які мають стосунок до надання послуг населенню, розташовуватимуться на першому поверсі міськвиконкому і людині не доведеться блукати коридорами, шукаючи того чи іншого чиновника».
Створення такого «єдиного вікна» зменшить кількість контактів громадян з чиновниками, а відповідно – і тривалість візитів до мерії. Нові графіки прийому найближчим часом розмістять у ЗМІ.
Сергій Одарич, мер Черкас: «Ми зараз переглядаємо всі регуляторні акти, аби підвищити відповідальність чиновників і мінімізувати звернення громадян по кабінетах».

Щодо інших питань, то Сергій Одарич прокоментував здорожчання проїзду, назвавши його об’єктивним. Також повідомив, що в черкаських тролейбусах проїзд підвищиться до 1,50 грн. Журналісти цікавилися кадровими чистками апарату. З цього приводу мер повідомив: з міського та двох райвиконкомів планують скоротити 200 працівників. На цьому зекономлять 5 мільйонів гривень за рік.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version