Черкаси відстали від Європи, як мінімум, на 15 років. Мова йде про громадський транспорт. Тоді, як у європейський містах він відповідає екологічним стандартам Євро-5, Євро-6, Черкасами й досі курсують морально застарілі автобуси зразка Євро-1, Євро-2, труячи шкідливими викидами все довкола. За словами начальника профільного управління міськвиконкому Віталія Дядченка, перехід на вищі стандарти міська влада анонсувала ще 2008-го. Минуло 4 роки, а віз і нині там. Перевізники до вимог влади залишилися байдужими.
Віталій Дядченко, начальник управління вуличної інфраструктури, транспорту та зв’язку Черкаського МВК: «У зв’язку з тим, що транспортні оператори вимоги конкурсу не виконали, зараз ухвалено рішення створити муніципальне транспортне підприємство, яке візьме на себе зобов’язання із заміни автопарку».
Кошти на модернізацію, додає пан Дядченко, влада має передбачити в цьогорічному бюджеті розвитку.