додому Новини на ВІККА ВіККА-новини Комунальні інновації: пеня для боржників і термінали самообслуговування для платників

Комунальні інновації: пеня для боржників і термінали самообслуговування для платників

0

Із нового року збільшаться не лише тарифи за надання комунальних послуг. За несвоєчасну проплату за них споживачів штрафуватимуть. Пеня за один день прострочення становитиме одну соту від загальної суми на день. На думку черкаських посадовціві комунальників, такі санкції не стільки битимуть по кишені, скільки дисциплінуватимуть платників. А для того, щоб боржників ставало менше, у міськвиконкомі працюють над покращенням умов сплати. Це можна буде робити через термінали самообслуговування. Більше знає Марія Гаврилян.

Нині жваво обговорюють новий житловий кодексу та пеню, яка нараховуватиметься за несвоєчасну проплату. Самев такий спосіб боролися з боржниками до 96-ого року. Тоді, через складну ситуацію з виплатою зарплат, від такої практики відмовилися. З новогороку урядовці вирішили повернутися до досвіду колишніх часів.
Олексій Леонов, заступник міського голови м. Черкаси: «Введення пені – це свого роду стимулює добросовісних платників ще уважнішеставитися до цього».
Юрій Гончаров, директор КП «Служба утримання будинків «Митниця»: «И тот процент, который будет вводиться с 1 января, скорее он будет не бить по карманам, а может просто дисциплинировать, потому что 0,01 % – это не значительная сумма».
Нині населення має мільйонні борги за комунальні послуги перед СУБами. І це при тому, що більшість черкасців все ж платить своєчасно.

Олексій Леонов, заступник міського голови м. Черкаси: «А давайте ми подумаємо, що б ми могли зробити за цей час, не маючи боргів. Це і поточні ремонти, чищення доріжок, посипання і пішло, пішло-поїхало».
За підрахунками фахівців,у Черкасах злісними неплатниками є близько 10% жителів.Із них 5 –справді не мають змоги розрахуватися за комунальні послуги. Решта ж або лінується, або не встигає. Багато хто просто не хоче вистоювати в довжелезних чергах. Це передбачили міські чиновники. Два останні роки вони працювали над підготовкою технічногота програмного забезпечення для прийому комунальних послуг через термінали самообслуговування.
Олег Ліходькін, директор ТОВ «Міський інформаційно-розрахунковий центр»: «Ми заразу тестовому режимі вже 2-ий місяць працюємо, поки що без реклами. Зараз відпрацьовуємо інтерфейс. Уже близько тисячі людей на місяць оплачують комунальні послуги через термінали самообслуговування».
Умісті таких терміналів уже облаштовано сорок. У наступному році з’явиться, обіцяє Олег Ліходькін, ще 60.
Олег Ліходькін, директор ТОВ «Міський інформаційно-розрахунковий центр»: «Всі основні точки масового скупчення людей, де зручно: маркети, магазини, виконком, тобто, де люди постійно перебувають, будуть обладнані терміналами, в яких цілодобово можна буде сплачувати».
Нинів такий спосіб можна плати за більшість комунальних послуг: квартплату, тепло, гарячу воду, газ, водопостачання та водовідведення. Із січня, сподіваютьсяв міськвиконкомі, можна буде платитий за електроенергію. Комісію при такій формі розрахунку вираховуватимуть із комунальних підприємств, а не зі споживачів.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version